Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی ؛ سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک در روابط عمومی در روز شنبه 29 دی ماه در استان خبر داد و عنوان کرد: این کارگاه با حضور دکتر حمید شکری خانقاه مدیر و برنامه ریز ارتباطی و سخنران کنفرانس های ملی و بین المللی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه آرامجو افزود: این دوره بنا به ضرورت و اهمیت، با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی و سازمان مدیریت صنعتی استان به عنوان دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت تعریف و برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این کارگاه، شیوه های هوشمند سازی روابط عمومی، مدل های برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی، استراتژی سازی ارتباطی در روابط عمومی، مدیریت ارتباطات و روابط عمومی بحران، شیوه نامه عملی تدوین برنامه کاربرد ارتباطی در روابط عمومی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی، به اهمیت آموزش های تخصصی و افزایش مهارت های کاربردی نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری این آموزش ها جهت ارتقا و افزایش ظرفیت و توان روابط عمومی ها بسیار ضروری و از برنامه های مستمر این اداره کل می باشد.

آرامجو بیان کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری با اهمیت دادن به موضوع آموزش و بالابردن توان و دانش تخصصی مدیران روابط عمومی و تبیین جایگاه واقعی روابط عمومی ها، نسبت به برگزاری دوره های تخصصی اقدام کرده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به چهل سالگی انقلاب، یادآور شد: در راستای ارتقاء دانش تخصصی روابط عمومی ها برای استفاده بهینه از فضای مجازی و اراءه گزارش عملکرد به شیوه های نوین، کارگاه آموزشی اصول و فنون تبلیغات در روابط عمومی نیز اخیرا در بیرجند برگزار و تعدادی از روابط عمومی ها، مهارت های لازم را کسب نمودند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است برگزاری این دوره های اموزشی، برای روابط عمومی ها کاربردی بوده و موجب تسهیل و تخصصی شدن امور ارتباطات و روابط عمومی گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!