Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@11:44:25 GMT

۴۳ برنامه شاخص در دهه فجر در یزد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۲۷۹

۴۳ برنامه شاخص در دهه فجر در یزد اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با ایکنا یزد با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر اظهار کرد: دشمنان ما می‌خواهند بگویند که اسلام و نظام اسلامی ناکارآمد است و برای اینکه این نکته را اثبات کنند، در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی هستند و گمان می‌کنند اگر این فشارها افزایش یابد و مردم معترض شوند، می‌توانند به اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال ایام دهه فجر با ایام فاطمیه متقارن شده و به همین دلیل امسال به طور قطع حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در دهه فجر امسال اغلب برنامه‌های تبلیغات اسلامی، محتوایی و بر اساس نیاز روز جامعه است، گفت: در تلاش هستیم با تدارک برخی برنامه‌ها، هم مبانی و مستندات انقلاب اسلامی را بر اساس آیات و روایات تبیین کنیم.
حسینی کوهستانی از برگزاری همایش «فخر چهلم» خبر داد و افزود: این همایش که گستره ملی دارد، با موضوع ۱۵ موضوع مورد نیاز و مورد سئوال جامعه برگزار می‌شود.
وی با دعوت از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی جهت ارسال مقاله به این همایش گفت: علاقه مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ارائه چکیده و اصل مقالات اقدام کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی نسل نو برای دانش آموزان دبستانی با همکاری آموزش و پرورش، ویژه برنامه ارباب امانت، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری همایش طلایه‌داران فاطمی، یاران عاشورایی انقلاب، همایش بانوان، برنامه‌های قرآنی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد اداره کل تبلیغات اسلامی یزد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا