Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:53:43 GMT

چهار دست و پا راه بردن کارمندان زن در خیابان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۳۷۳

چهار دست و پا راه بردن کارمندان زن در خیابان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، تنبیه عجیب تعدادی از کارمندان زن یک شرکت در چین را به تصویر می‌کشد. کارفرمای شرور چینی چند نفر از کارمندان زن شرکت خود را مجبور کرد در خیابان روی چهار دست و پا راه بروند.

در ویدئویی که منتشر شده، ۸ کارمند زن در حالی که در یک خیابان شلوغ در حال راه رفتن روی چهار و دست پا هستند، دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که سوپروایزر مرد در جلوی آنها راه می‌رفت، این زنان در پشت سر او و به صورت چهار و دست پا در خیابان مجبور به حرکت شدند. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق بعد از ظهر دیروز در یکی از خیابان های منطقه «تنگژو» چین رخ داد.

ویدئوی منتشر شده، عابران عبوری را که با دیدن این صحنه دچار تعجب شده‌اند، نشان می‌دهد. بنا بر گزارش سایت btime.com همه کارمندانی که مورد تنبیه قرار گرفتند، زن بودند. آنها در یک شرکت فروش محصولات زیبایی کار می‌کردند. لحظاتی بعد پلیس محلی چین در جریان این اتفاق قرار گرفت و بلافاصله خود را به خیابان مورد نظر رساند. پلیس ضمن تذکر شفاهی از سوپروایزر مرد خواست تا فوراً به تنبیه این زنان پایان دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های چین با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها کارفرمای شرور را به خاطر مورد سوءاستفاده قرار دادن کارمندانش مورد انتقاد شدید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کارمندان نیز انسان هستند. وقتی یک کارفرما کارمندانش را این‌چنین مورد تنبیه قرار می‌دهد، این بدین معناست که او شخصی غیرمنطقی است. البته نظر من در مورد کارمندان نیز همین است. چطور آنها در چنین شرکتی کار می‌کنند؟»

گفته می‌شود با انتشار گسترده ویدئو مسئولان محلی فعالیت این شرکت را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تنبیه عجیب کارمندان زن توسط کارفرمای شرور!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث کارمند چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم