Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان اسپانیایی رئال مادرید به تیم دسته اولی لیدزیونایتد ملحق شد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیدزیونایتد به طور رسمی خبر به خدمت گرفتن کیکو کاسیا، دروازه‌بان 32 ساله تیم فوتبال رئال مادرید را با قراردادی چهار و نیم ساله اعلام کرد. لیدزیونایتد در دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیا که چهارمین فصل حضورش در رئال‌مادرید را تجربه می‌کرد، این فصل فرصت ایستادن در درون دروازه‌ کهکشانی‌ها را پیدا نکرد، این در حالی است که پس از پیوستن تیبو کورتوا، او پشت این دروازه‌بان بلژیکی و کیلور ناواس مانده بود.

فن‌درفارت: مورینیو گفت به نفعم است که از رئال مادرید بروم

این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال 2015 با قراردادی پنج ساله به ارزش 6 میلیون یورو از اسپانیول به رئال مادرید پیوست، در 43 بازی از رقابت‌های مختلف در درون دروازه رئال ایستاد. در کارنامه او یک بازی ملی با پیراهن اسپانیا هم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم) عظمت استادیوم فوتبال مرسدس بنز در آتلانتا آمریکا (فیلم) سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید