Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به آغاز بارش باران و برف در نقاط مختلف استان کرمانشاه و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی، رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.  جاده‌ها لغزنده است
 

 سرهنگ «محمد حیدری» رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون بارش در مناطق سردسیر و گردنه ها  به شکل برف و در سایر نقاط به شکل باران و برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برفی بودن تمام گردنه های استان، گفت: رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، چرا که در صورت نیاز پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری می کند.

حیدری با بیان اینکه طبق اعلام اداره راهداری تمامی راه های استان باز و تردد در آنها جریان دارد، افزود: فعلا تردد بدون زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است، اما احتمال اینکه با شدت گرفتن بارش برف نیاز به استفاده از این وسیله باشد، وجود دارد. رانندگان علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن لاستیک و بخاری خودروی خود نیز اطمینان حاصل کرده و سعی کنند از سفرهای غیرضروری خصوصا در ساعات شب خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید رعایت کنند. هم اکنون 65 تیم پلیس راه در جاده های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز حضور دارند. رانندگانی که دو تخلف حادثه ساز در طول سفر خود مرتکب شوند خودروی آنها به مدت 72 ساعت توقیف می شود.‌/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا