Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از امدادرسانی هلال احمر استان به ۱۳۵ خانوار آسیب دیده در مناطق سیلابی خبر داد و گفت: عملیات های امدادی با حضور ۶۱ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴ تیم انجام شد.

«علی خدادادی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق سیلابی استان از روز سه شنبه تاکنون، اظهار کرد: در عملیات های امدادی هلال احمر استان، به ۱۳۵ خانوار آسیب دیده شامل ۶۳۸ نفر امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، افزود: این امدادرسانی ها در شهرهای خرمشهر (روستای قصبه منیعات)، بهبهان (روستای کوره جبور، عشایر بیدزرد، منطقه تشان و عشایر حومه شهر بهبهان)، رامهرمز (روستای نیزار شیخ رحمان (بخش مرکزی))، شوشتر (روستاهای پیرگوری، نورعلی، سربند شعیبیه و مناطق طرح آبیاری و دره نو)، اندیمشک (سطح شهر، بخش الوار گرمسیری، پشمینه زار، چم گلک و سبزآب) و باغملک (روستای دلی چمن (بخش میداود)) انجام شد.

 

وی اضافه کرد: بر اثر برف و کولاک شدید در منطقه تاراز در کیلومتر ۸۰ محور اندیکا - چهارمحال و بختیاری، یک خودرو با چهار سرنشین گرفتار شده بودند که توسط عوامل امداد و نجات پایگاه امدادی تاراز نجات یافته و اسکان اضطراری شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این عملیات ها با حضور ۶۱ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴ تیم به همراه ۱۲ خودروی نجات، پشتیبانی و آمبولانس انجام شده است، تصریح کرد: میان خانوارهای آسیب دیده اقلام امدادی شامل چهار دستگاه چادر امدادی، ۲۷۹ تخته پتو، ۱۲۵ تخته موکت، ۸ شعله والور، ۳۷۹ کیلو پلاستیک پوششی، ۴۰۰ قوطی کنسرو، ۶۴۶ کیلو اقلام زیستی از قبیل حبوبات، برنج، قند و شکر، چای، روغن و نمک، ۱۱ ست ظروف و ۱۲۰ گالن بیست لیتری آب توزیع شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی استان بوشهر تودیع و معارفه اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارتش مسجد امدادرسانی جمعیت هلال احمر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر