Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:19:17 GMT

صنایع استان یزد در اوج کیفیت خود قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۳۰۲

صنایع استان یزد در اوج کیفیت خود قرار دارند

مدیرکل استاندارد استان یزد با بیان اینکه صنایع استان یزد در اوج کیفیت خود قرار دارند گفت: کارشناسان استاندارد یزد در طول سال از سطح بازار و واحدهای تولیدی بازدید می‌کنند. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی که در راستای طرح "چهل دیدار، چهل برنامه" به دیدار هادی هادی نسب، مدیرکل بحران استان یزد رفته بود با تاکید بر اینکه صنایع استان یزد در اوج کیفیت هستند اظهار داشت: این در حالی است که امروزه کشور در تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و صنایع استان یزد با تلاش‌هایی که صورت گرفته توانسته‌اند که کیفیت خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان یزد اضافه کرد: البته نیاز است که دست اندرکاران مدیریت بحران در استان از زاویه بحران به کیفیت برخی کالاها و خدمات هم توجه داشته باشند زیرا در صورت عدم کمک به صنعت در تهیه مواد اولیه مناسب و قطعات تعمیری یا حتی تغییر تکنولوژی، در آینده نه چندان دور ممکن است بحران‌هایی در استان یا کشور به وجود آید.

سمنان|کلاس‌های غیراستاندارد مدارس شاهرود و میامی بازسازی می‌شوداستاندارد آلایندگی خودروهای سواری چیست؟سیستم گرمایشی مدارس استان تهران استاندارد می‌شود

وی در ادامه گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد در طول سال، به منظور ارزیابی انطباق کالاهای تولیدی با استانداردهای ملی، بین المللی و کارخانه‌ی مربوطه به صورت تصادفی، به میزان لازم از سطح بازار و واحدهای تولیدی نمونه برداری و بر اساس روش‌های آزمون مصرح در استانداردهای مدون مربوطه، آزمون انجام می‌دهند.

ماجدی اردکانی خاطرنشان کرد: در سنجش مقوله استاندارد و همچنین برآورد ویژگی‌های مطلوب و مورد انتظار میزان کیفیت یک فرآورده، عیوب و نقص‌ها به صورت جزئی، عمده و بحرانی دسته‌بندی می‌شوند که هنگام بروز هر نقص، با واحد تولیدی برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان یزد در پایان تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که کالای باکیفیت به دست مردم برسد و در این راستا در طول سال با بازدیدهایی که انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم که به این مسئله دست یابیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد