Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:00:55 GMT

حدود ۶۰ آتش سوزی در ۲ روز گذشته در رشت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۲۰۱

حدود ۶۰ آتش سوزی در ۲ روز گذشته در رشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه این عملیات از ۱۴  ایستگاه آتش نشانی در رشت انجام شد گفت: مرکز کنترل ۱۲۵آتش نشانی در همین مدت پاسخگوی ۲ هزار و ۱۶۴ تماس شهروندان رشتی بوده است.

وی با بیان اینکه اطفای آتش سوزی علفزار‌ها بواسطه شدت و پراکندگی آتش یکی از دشوارترین عملیات‌ها برای ماموران آتش نشانی است افزود: ۵۹ عملیات اطفای آتش سوزی علفزار‌ها که در بسیاری از موارد جنب منازل مسکونی گزارش شده با تلاش و همت آتش نشانان مهار شد که خوشبختانه این آتش سوزی‌ها به هیچ سازه‌ای اعم از خانه و املاک تجاری سرایت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت اعلام کرد: ۶ مورد بازدید ایمنی و پیشگیری از سقوط اجسام از ساختمان‌ها از دیگر عملیات‌های انجام شده در ۲ روز گذشته در رشت است که در این رابطه هیچ گونه آسیب جانی و مالی گزارش نشد.

انتهای پیام/اص

عملیات‌های آتش نشانان رشت در ۲ روز گذشته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم