Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@02:54:00 GMT

کی‌روش صدر جدول را برای ایران تضمین کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۲۱۴

به گزارش جهان نيوز، روزنامه آبولا در گزارشی عنوان کرد کارلوس کی‌روش و پائولو بنتو، مربیان تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی، عملکرد قابل توجهی تاکنون در مسابقات جام ملت‌های آسیا داشته‌اند.
 
بعد از آنکه شب گذشته ایران و عراق بدون گل مساوی کردند و تیم کشورمان به صدرنشینی ادامه داد، همچنین با کسب پیروزی کره مقابل چین و صدرنشینی کره‌جنوبی در گروهش، نشریه پرتغالی از کی‌روش و بنتو تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آبولا در مورد مسئول فنی ایران نوشت:کی‌روش صدر جدول را برای ایران تضمین کرد.
   
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سازمان جهاد کشاورزی لرستان در اطلاعیه ای از کشاورزان استان خواست با سمپاشی به موقع، تولید محصول خود را تضمین کنند.   در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به بارندگی های اخیر، شرایط برای ایجاد و توسعه بیماری های برگی خصوصاً بیماری زنگ زرد گندم در مزارع گندم و جو مهیاست بنابراین لازم است به منظور حفاظت از مزارع به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی، نسبت به سمپاشی مزارع با سموم قارچ کش توصیه شده اقدام شود.   لازم به ذکر است بیش از ۷۰ درصد مواد لازم برای پر شدن دانه های موجود در خوشه گندم توسط سه برگ انتهایی گندم تامین می شود و حفاظت از آنها خصوصاً برگ پرچم نقش بسیار مهمی در افزایش عملکرد گیاه دارد. بنابراین کشاورزان با سمپاشی به موقع، تولید محصول خود را تضمین کنند.

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • پرسپولیس ۲-۱ نساجی مازندران؛ صدرنشینی موقت شاگردان اوسمار
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
  • هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی