Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح بزرگراه گناوه – دیلم با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه مهم و حیاتی در شمال استان بوشهر گفت: این جاده در گذشته به جاده مرگ معروف بود که شاهد تصادف‌های منجربه‌فوت متعددی بودیم.

وی تصریح کرد: با تکمیل قطعات مختلف این بزرگراه شاهد کاهش مستمر تصادفات در این محور هستیم و امروز شاهد افتتاح کامل این پروژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهراین بزرگراه به طول ۶۱ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال احداث که ۳۵۱ هزار مترمربع خاکبرداری، یک میلیون و ۱۱۶ هزار مترمکعب خاکریزی، ۱۶۱ هزار تن آسفالت، ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن بکار رفته و دارای ۱۲۰ دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص است.

رستمی بیان کرد: سهولت در حمل و نقل و جابه جایی، کاهش تصادفات جاده ای، بالابردن سطح ایمنی در نقل و انتقالات کشور، اشتغال زایی وجذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز، توسعه و آبادانی زیرساخت‌های حیاتی کشور از عمده اهداف این پروژه است.

انتهای پیام/م

افتتاح بزرگراه گناوه – دیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه