Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: حادثه حمله سگ به دختربچه‌ای در لواسان بسیار دلخراش بود.

وی اضافه کرد: در ماده 522 و مواد بعد از آن قانون مجازات اسلامی این موضوع دیده شده که متصرف هر حیوانی که از احتمال حمله آن آگاه است باید آن را حفظ کند و اگر حیوان باعث صدمه به غیر شود مالک ضامن بوده و مقصر شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه اظهار داشت: نظر به اینکه ذات حیوانی همانند سگ بر درندگی است و آن هم این نژاد که در بسیاری از کشورها پرورش و داشتن آن ممنوع شناخته می شود از این‌رو برای تأمین حقوق از دست رفته این دختربچه از سیستم قضایی کشور خواستارم اقدامات لازم را به سرعت برای احصاء حقوق این طفل خردسال انجام دهند.

وی همچنین تصریح کرد: برای جلوگیری از رخدادهای اینچنینی از هیچ اقدامی برای تدارک ضوابط اجرایی و قضایی توسط سیستم قضایی و یا دستگاه های اجرایی و شهرداری ها فروگذاری نشود چرا که ضمن حمایت از حقوق حیوانات، تأمین امنیت یکایک شهروندان نیز یک اصل اساسی است که قابل چشم پوشی و نادیده گرفتن به هیچ وجه نیست.
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، سامانه مکان یابی (جی پی اس) در مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی دچار مشکل شده و بسیاری از فعالیت‌ها را به همراه خود مختل کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استحمله سایبری به اداره توزیع برق اسرائیل (IEC)چرا حمله سایبری به واحد 8200 اسرائیل مهم است؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد