Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود مشکلاتی که داریم اگر همیشه مانند دیدار مقابل حریف رومانیایی‌مان بازی کنیم خوشحال خواهم بود. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینفرد شفر بعد از شکست 2 بر یک  تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه مقابل تیم اسپرتیو مونیسیپال رومانی اظهار داشت: در مقابل مونیسیپال حدود 70 دقیقه خوب بازی کردیم و آمادگی جسمانی بچه‌ها خوب بود و خیلی وقت‌ها فوتبال خوبی ارائه کردیم، اما مسئله‌ای که داشتیم این است که باید یاد بگیریم که در پاس آخر دقت بیشتری داشته باشیم و ضربه آخر را برای تبدیل شدن توپ به گل محکم‌تر بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاقه و شور و شوق خوبی در این دیدار در تیم حاکم بود و آمادگی جسمانی خوبی نیز داشتیم. میثم تیموری در بازی امروز(پنجشنبه) در سمت چپ فوتبال خوبی بازی کرد. همچنین علی کریمی و مرتضی آقاخان نیز عملکرد خوبی داشتند و فکر می‌کنم می‌توانیم تیم خوبی را برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر آماده کنیم. همچنین امیدوارم وقتی به تهران باز می‌گردیم نیز همینطور نور آفتاب را داشته باشیم. البته مشکلاتی داریم اما با وجود مشکلات اگر مثل امروز بازی کنیم، خوشحال خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چقدر به جوانان برای حضور در ترکیب تیم برای نیم فصل دوم اعتماد خواهد کرد، گفت: این صحبتی است که ما در 6 ماه گذشته انجام دادیم. می‌خواهیم یک استقلال جدید بسازیم و می‌دانم هواداران ما صحبت‌هایم را به خوبی متوجه می‌شوند. باید این زمان را به ما بدهید و ما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. باید به بازیکنان جوان این شانس و فرصت را بدهیم که اشتباه کنند. خوشحالم زمانی که  رضا آذری و  میثم تیموری را می‌بینم و یا اله‌یار صیادمنش به ترکیب ما برمی‌گردد. 

شفر تاکید کرد: به بازیکنان جوانان  این شانس را بدهید که مرتکب اشتباه شوند، چرا که از این اشتباهات است که ما می‌توانیم  همه چیز را به اتفاقات خوب تغییر بدهیم. هواداران‌مان را می‌شناسم و می‌دانم بهترین هواداران را نه فقط در ایران بلکه در آسیا داریم. مطمئنم هواداران پشت و حامی این بازیکنان جوانان هستند. طبیعی است که نمی‌توانیم فقط از بازیکنان جوانان استفاده کنیم و باید ترکیبی از بازیکنان بزرگ‌تر و باتجربه تر و جوانان را داشته باشیم.

سرمربی آلمانی استقلال با بهترین آرزوها برای تیم ملی در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: دو نفر از بازیکنان فعلی و دو نفر از بازیکنان گذشته برای تیم ملی بازی کردند و از این بابت خوشحال هستم. زمانی که 5 بازیکن در تیم ملی داریم و اثرات کارهای گذشته را در حال حاضر می‌بینیم این بسیار خوب است و من عاشق استقلال هستم.

شکست استقلال مقابل تیمی از رومانی در دیداری تدارکاتی


انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران وینفرد شفر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است