Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور گفت: خواهران و برادران در موسسات قرآنی برای ترویج قرآن، قرآن را خانواده محور و مسجد محور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، مرتضی طلایی عصر امروز  (۲۷ دی)در همایش مدیران قرآنی استان کرمان در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه افزود: باید توجه کنیم که از کجا آمده آیم و به کجا خواهیم رفت و به عملکردها در همه حوزه ها نگاه ارزشی داشته باشیم و در راستای افزایش بهره وری، نقاط ضعف و نقاط قوت را بنگریم و در جهت تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف کوشا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی بیان کرد: در حوزه مدیریت موسسات و تشکل ها باید توجه کرد که مخاطبین متولدین دهه های ۸۰ و ۹۰ هستند.

 

 

 

طلایی ادامه داد: از جامعه ما که عموما نسل جوان و نوجوان هستند در شبکه های اجتماعی حضور دارند و سرانه حضور این افراد به طور میانگین یک ساعت و ۴۰ دقیقه  است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم جامعه قرآنی به عنوان الگوی اجتماعی نقش اصلی خود را ایفا کند و باید مرجع باشد گفت: با توجه به اینکه امروز حرف زدن در میان اعضای خانواده در حد صفر است لذا وظیفه خواهران در موسسات قرآنی این باشد که قرآن را خانواده محور کنند و برادران نیز در این موسسات قرآن را مسجد محور کنند.

 

 

 

وی تاکید کرد: اندیشه و تفکر مسجد محوری ملاک برای جامعه قرآنی باشد کما اینکه در دوره حاضر می توان هر خانواده را کانون قرآن کنیم.

 

 

 

طلایی عنوان کرد: در بحث مدیریتی باید مخاطب را بشناسیم و از ظرفیت های موجود در راستای اعتلای شخصی استفاده کنیم و از موبایل که یک رسانه است برای گستردگی کار قرآنی می توان استفاده کرد.

 

 

 

وی افزود: مردم در دوران دفاع مقدس برای پیروزی نقش اصلی را ایفا کردند و در مراحل پشتیبانی و نیز در عرصه جنگ حضور خود را نمایان کردند.

 

 

 

این مسئول بیان کرد: جامعه خیرین قرآنی باید راه اندازی شود و با پشتوانه و کمک های مالی مردم که برکت دارد اداره شود و دولت بحث مشکلات بیمه ای فعالان قرآنی و نیز مشکلات مالیات موسسات قرآنی را حل کند.

 

 

 

طلایی خاطرنشان کرد: موسسات و خانه های قرآنی دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و پشتوانه این نظام  و انقلاب و راهرو خون شهدا هستند.

 

 

 

وی اظهار کرد: اگر نفس می کشیم و به راحتی زندگی می کنیم مرهون فداکاری و جانفشانی های شهدا مدافع حرم هستیم.

 

 

 

این مسئول بیان کرد: در کشور با مشکل ناکارآمدی مدیریتی مواجه هستیم و در کنار مشکلات اقتصادی مبادا فعالیت های حوزه قرآنی تحت تاثیر توطئه های شوم دشمن قرار گیرد.

 

 

 

طلایی بیان کرد: امروز هر موسسه قرآنی می تواند یک قرارگاه فرهنگی باشد و حفظ و تلاوت قرآن بسیار ارزشمند است و حافظان قرآنی در کنار این ابعاد نباید نسبت به ارزش های انقلاب بی تفاوت باشند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان روز پرستار شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح پروژه تودیع و معارفه سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی ارتش خانواده محوری مسجد محور قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود فاضل، در مراسم روز ماما، گفت: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی، حوزه پزشکی را بی تردید پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به توسط گفتگو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه نماید که نگاه ویژه ای در تأمین نیازهای حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی ازجمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل، ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ی سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

کد خبر 6096079 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان