Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سیدمحمود علوی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: این همدلی و همگرایی بین دستگاه های امنیتی با وجود توطئه های کم نظیر دشمنان برای آسیب رساندن به کشور، موجب نقش بر آب شدن همه توطئه ها شده و بارها زمینه ابراز مسرت مقام معظم رهبری را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در حال حاضر همه اشرار و ضد انقلاب، تمام توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده اند ولی اکثر اقدامات آنان، خنثی شده است.

علوی با اشاره به حمایت مالی، آموزش های اطلاعاتی و نظامی ضد انقلاب توسط استکبار جهانی و آمریکا بیان کرد: با وجود توان کم نظیر تسلیحاتی آنان، امنیت قابل توجهی در کشور حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام، امنیت، معیشت، کرامت، عدالت، محبت و خدمت را برای همه افراد جامعه اسلامی شامل مسلمانان و غیرمسلمانان و اقوام مختلف می داند، ادامه داد: این امر در سیره بزرگان دین مبین اسلام از جمله فرمایشات امام علی (ع) در برهه های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر اطلاعات خدمت به مردم را نعمت الهی دانست و افزود: قرار گرفتن در جایگاه مسئولیت و گره گشایی از کار مردم، یک نعمت است که باید شکرگزار آن باشیم

وی تاکید کرد: اگر طبق آموزه های اسلامی وارد عرصه شویم و وحدت و همدلی خود را ارتقا ببخشیم، می توانیم تحریم ها را پشت سر گذاشته و دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذاریم.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش تعیین کننده استان های مرزی از جمله آذربایجان غربی با توجه به همسایگی با سه کشور اضافه کرد: در این راستا، استفاده از ظرفیت بازارچه های مرزی ضروری است که در دولت نیز به این امر توجه ویژه شده است.

وی گفت: آذربایجان غربی به عنوان استانی برخوردار از امنیت بوده و باید بستر سرمایه گذاری بیشتر در این استان را فراهم کرد که در کنار این امر، ارتقای احساس امنیت در بین مردم نیز بسیار مهم و اساسی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی با اشاره به اینکه ایران پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است، افزود: در عرصه های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی، این رژیم را شکست داده ایم که این امر در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

در این آیین با قدردانی از مدیرکل سابق اطلاعات آذربایجان غربی، مدیرکل جدید اطلاعات این استان منصوب و معرفی شد.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران

محسن نایبی عصر چهارشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیات نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضاء برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی‌رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده و هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران خبر داد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران