Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:41:26 GMT

برخی مدیران حتی اسم روستاهای سمیرم را نمی دانند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۱۹۹

برخی مدیران حتی اسم روستاهای سمیرم را نمی دانند

اصفهان- ایرنا- نماینده سمیرم در مجلس دهم گفت: متاسفانه برخی مدیران محلی حتی اسم برخی روستاهای شهرستان را هم بلد نیستند.

به گزارش ایرنا، اصغر سلیمی روز پنجشنبه در نشستی با فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان سمیرم در فرمانداری با انتقاد از این مدیران اظهارداشت: مسوول محلی باید با این مردم زندگی کند و از درد آنها را بشناسد و برای رفع آنها بکوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به سفرهای کاری خود به همراه فرماندار و مدیران سازمان ها و نهادها به بخش ها و روستاهای مختلف اشاره کرد و افزود: همراهی مسوولان در این برنامه ها ستودنی است اما بلد نبودن اسم روستا نشان می دهد تعدادی از مدیران هنوز با منطقه و مسایل آن آشنا نیستند و اطلاعی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی محل ندارند.
وی ادامه داد: مسائل فرهنگی و توجه به آنها همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده و هر چند مشکلات اقتصادی این موارد را تحت الشعاع خود قرار داده است اما باید تلاش شود با تشکیل چنین جمع هایی اولویت فرهنگ بعنوان یک رکن ضروری نهادینه و دیده شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرها، تاکید کرد: شوراها می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کنند اما در مواردی شاهدیم که نه تنها کمکی به حل برخی مسایل نمی کنند بلکه گاهی مانع اجرای برخی برنامه ها نیز شده اند.
سلیمی خاطرنشان کرد: نزدیک به 17 سال است که از احداث مجتمع فرهنگی شهرستان گذشت اما هنوز افتتاح نشده و تازه قول هایی داده شده که با تجهیز امکانات داخل ساختمان دهه فجر امسال افتتاح شود.
وی تصریح کرد : اساس کار ما فرهنگ و تمدن و فعالیت در این عرصه است چرا که این بنیادهای فرهنگی هستند که نقش پیش برنده و مترقی در جوامع را ایفا می کنند و همراه و همزاد مردم هستند.
این نماینده مجلس افزود: با اینکه همواره سعی داشته ایم جواب نقدها و پرسش ها را بدهیم اما می بینیم برخی تنها به دنبال جواب نشنیدن و قانع نشدن هستند و ظاهرا رسالت آنها بر پایه تخریب است.
وی خاطر نشان کرد: فضای مجازی باید مأمن همدلی و اندیشه ورزی باشد نه محلی برای تسویه حساب ها و تخریب هایی که خیلی از آنها نه تنها دردی را درمان نمی کند بلکه بر طبل اختلاف ها می کوبد و دردی بر دردها می افزاید.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فعالان فرهنگي سميرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید