Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب از اردبیل، سردار هابیل درویشی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های ناجا در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت در جامعه یک اولویت بسیار مهم و اساسی در هر ملتی است که ایران اسلامی با جدیت به دنبال تحقق این هدف مهم است و در این زمینه تقدیم خون پاک شهدای والامقام این مهم را به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: اجرای پروژه‌های مربوط به ناجا نیز با جدیت در حال تکمیل و ادامه است تا بتوانیم این ارمغان بزرگ را پاس بداریم و در اردبیل نیز احداث دو کلانتری توسط استاندار اردبیل تقبل شده است که بی‌شک نقش تاثیرگذاری در ارتقای امنیت حاکم در استان به دنبال خواهد داشت.

رئیس بنیاد تعاون ناجا گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار ارزشمندی در استان اردبیل برای راه‌اندازی مراکز ناجا انجام یافته است که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و تمامی این اقدامات گام بسیار مهم و ارزشمندی در توسعه استان به دنبال دارد که بسیار حائز اهمیت است.

درویشی با تکذیب انتشار خبر فرارش به مالزی نیز تصریح کرد: برخی افراد با اهداف سیاسی به دنبال ایجاد آفت در جامعه در جامعه هستند و متاسفانه خبری که همانند یک شوخی به نظر می‌رسد توسط برخی ضد‌انقلاب‌ها به راحتی منتشر می‌شود که به دنبال حاشیه‌راندن مسئولان نظام هستند.

وی بیان کرد: امروز عملا دشمنان می‌خواهند با راه‌اندازی کوچک‌ترین مسائل نظام مقدس انقلاب اسلامی را به حاشیه بکشانند چرا که به این مهم رسیده‌اند که نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران به دهه پنجم وارد می‌شود و این مسئله‌ای نیست که برای دشمنان قابل قبول باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران گفت: موزه‌ها نهادی آموزشی و پژوهشی هستند که باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند.

میرسید احمد محیط طباطبایی در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل، گفت: در آخرین تعریف‌ها موزه یک نهاد غیرانتفاعی شمرده می‌شود که نقشی آموزشی، پژوهشی و معرفی کننده دارد و از همین طریق موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران افزود: در همین راستا مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی یک نمونه از موزه بزرگ و عظیم است که قدیمی‌ترین مرکز اسناد در ایران محسوب می‌شود و این مجموعه در تعریف جدید ایکوم معنای واقعی موزه است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، وی بیان کرد: در بیش از سه دهه گذشته هرساله یک موضوع محور فعالیت موزه‌ها قرار گرفته است که همه آنها با جامعه و مشکلات آن مرتبط بوده و امسال نیز آموزش و پژوهش محور اصلی فعالیت موزه‌ها است، آموزش و پژوهشی که در جامعه امروز لازم است و به تک تک دغدغه‌های روز می‌پردازد.

محیط طباطبایی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی سخنرانی می‌کرد با اشاره به موزه علوم این دانشگاه، ادامه داد: دانشگاه‌ها مثل هر بخش دیگری از جامعه به موزه نیاز دارند و موزه علاوه بر بحث آموزش و پژوهش نقش ارتباط دهنده دانشگاه با بیرون از آن را ایفا می‌کند.

رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) خاطرنشان کرد: موزه‌ها باید برای نسل آینده برقرار باشند، آنها به وجود آمده‌اند تا همه آنچه که مربوط به هویت و منشأ فرهنگی جامعه است به کودکان، نوجوانان و نسل‌های آینده منتقل شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم که موزه‌ها با نگاه موزه‌ای اداره شوند و برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل نیز برای دانشجویان، علاقمندان و فعالان حوزه موزه‌ها مؤثر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی