Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:08:25 GMT

۸ شهرستان مازندران درگیر برف و کولاک هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۰۰۴

۸ شهرستان مازندران درگیر برف و کولاک هستند

مجتبی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هشت شهر استان دچار حادثه برف و کولاک هستند اظهار داشت:محور گلوگاه به دامغان(حدفاصل توسکاچشمه تا سرخ گریوه)، محور ساری به سمنان (حدفاصل اسکارد تا تلمادره)، محور سوادکوه ( حدفاصل منطقه دوآب تا سرچمن)، محور هراز ( حدفاصل سه راهی بلده تا امام زاده هاشم)،محور نوشهر به کجور ( منطقه دشت نظیر)، محور کندوان (حدفاصل منطقه ولی آباد تا تونل کندوان)، کلاردشت ( محور های کلاردشت به عباس آباد و کلاردشت به مرزن آباد) وتنکابن ( محور دوهزار مناطق روستایی برسه ، گلستان محله ، شانه تراش) درگیر برف و کولاک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شمار جمعیت امدادرسانی شده توسط هلال احمر را ۳۲۵ خانوار به تعداد هزار و ۳۴۶ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین ۳۱ نفر اسکان موقت داده شدند و ۲۶ تیم عملیاتی با ۱۰۹ نفر، ۸۸ نجاتگر و ۲۱ پرسنل هلال احمر مشغول امدادرسانی هستند.

اکبری درباره  ناوگان ترابری و تجهیزات بکارگیری شده در حادثه افزود: ۱۴ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو کمکدار سبک، سه دستگاه خودرو نجات، یک دستگاه خودرو آرگو بکارگیری شدند و تاکنون ۳۲۵ دستگاه خودرو امدادرسانی، ۲۰۱ دستگاه از برف رهاسازی شده و ۷۸ تخته پتو، ۳۳ بسته غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شد.

کد خبر 4516166

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف مجتبی اکبری هلال احمر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: و بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام چهار فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۷۰۰ متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بابلکنار و نیرو‌های حفاظت شرکت آذرود انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • ببینید | جزئیات جدید از چاقوکشی در خیابان نازی‌آباد؛ درگیر شدن مردم با اراذل و اوباش
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران