Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی فوتبال کره جنوبی و باشگاه تاتنهام از شرایط تیم کشورش در این جام سخن به میان آورده است.

طرفداری - تنها 14 دقیقه زمان لازم بود تا سون هیونگ مین، وینگر سرعتی و تکنیکی کره ای ها، تاثیر مثبت خود را در نخستین بازی جام ملت های آسیا، به رخ همگان بکشاند.

وینگر هجومی 26 ساله کره جنوبی که در دوره قبل جام ملت های آسیا به همراه کشورش در فینال این مسابقات در استرالیا حضور داشت و به مقام نایب قهرمانی آن دوره دست یافت، در مصاحبه با سایت AFC از اهداف بزرگ خود و تیم ملی کشورش در مسابقات اماراتِ 2019 سخن به میان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو بنتو با درخشش وینگر سرشناس تیمش، توانست در بازی آخر خود در مرحله گروهی، چین را با حساب 2-0 شکست دهد تا با 9 امتیاز و بدون گل خورده، به عنوان تیم اول از گروه C راهی دور یک هشتم پایانیِ این رقابت ها شود.  شماره 7 تیم ملی کره، معتقد است که آن ها هنوز در ابتدای راه قرار دارند و بازیکنان کره جنوبی باید با بهبود عملکرد خود، به دنبال اهداف بزرگتر که همان قهرمانی در این مسابقات است، بیندیشند.

سون دراین باره می گوید:

صعود به عنوان تیم اول و آن هم بدون گل خورده، عملکرد فوق العاده ای بود که بازیکنان از خود برجای گذاشتند. همی تیمی هایم توجه زیادی به این موضوع داشتند و در آخر موفق به این کار شدند.

وینگر تکنیکی کره ای در ادامه با تشکر از هم تیمی هایش، اظهار می دارد:

من می خواهم در اینجا از تمام بازیکنان تیم ملی کره تشکر کنم. عملکرد آن ها بسیار خوب بود و از حالا باید به فکر آماده سازی هر چه بهتر، برای بازی بعدی خود باشیم.

تیم ما فقط برای غلبه برابر چین و صدرنشینی پا به این مسابقات نگذاشته است. ما به دنبال اهداف بزرگتری در این جام هستیم و تا رسیدن به هدفمان دست از تلاش برنمی داریم و راضی نخواهیم بود.

سون هیونگ مین درخشش خاصی در مسابقات اخیر خود در پیراهن تاتنهام در لیگ برتر انگلیس داشته است و با آمادگی کاملی، پا به امارات گذاشته است. سون در این باره می گوید:

من احساس خوبی در حال حاضر دارم. اینجا همه چیز به خوبی پیش می رود. نمی خواهم بگویم بعد از بازی با چین خسته هستم. هر بازیکنی پس از انجام هر دیداری، به طبع خسته می شود. شرایطی که در حال حاضر با آن روبرو هستم را قبلا در هامبورگ و بعد از آن در لورکوزن نیز تجربه کرده ام.

ما تا زمان بازی بعدی خودمان در مرحله حذفی به استراحت و ریکاوری خواهیم پرداخت. پس هواداران مطمئن باشند که ما در آمادگی بالایی به سر می بریم و در بازی بعد نیز عملکرد بالایی را از خود نشان خواهیم داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، گفت: شش شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ محمدعلی کاووسی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواشناسی برای امروز شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بیرجند و خوسف را گزارش کرده است.

وی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف، تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائنات، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: تیم‌های عملیاتی قائنات و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان، پشتیبان شهرستان خوسف هستند.

وی بیان داشت: در حال حاضر چهار نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده است و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

کد خبر 747864

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم