Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:10:20 GMT

فروش موتورسیکلت‌های سرقتی به اتباع بیگانه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۷۲۶۴

فروش موتورسیکلت‌های سرقتی به اتباع بیگانه

سرهنگ کارآگاه علی عزیر خانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی اظهار کرد: تعدادی پرونده‌های مشابه در خصوص سرقت موتورسیکلت از اطراف مراکز تجاری به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع که تیمی از ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تعدادی از مالباختگان اظهار داشتند که موتورسیکلشان را در کنار خیابان پارک و حتی آن را قفل کرده اند، اماپس از مراجعه به محل پارک، از موتورسیکلت خبری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی صورت گرفته، توضیح داد: در این تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان حرفه‌ای با مراجعه به مراکز تجاری و پر جمعیت، موتورسیکلت را سرقت و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ عزیرخانی عنوان کرد: با شناسایی سارق و دستگیری وی در مخفیگاهش، متهم به پایگاه هشتم منتقل و به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت در اطراف مراکز تجاری اعتراف کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: متهم همچنین به فروش موتورسیکلت‌ها به اتباع بیگانه و خرده فروشان مواد مخدر اعتراف و اقرار کرد که موتورسیکلت‌های سرقتی را کمتر از یک صد هزار تومان فروخته است.

رئیس پایگاه هشتم با اشاره به اینکه هنگام مراجعه به مراکز تجاری، از رها کردن موتورسیکلت بدون تجهیزات ایمنی بالا، خودداری کنید، در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت موتورسیکلت های سرقتی پلیس آگاهی اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار وحید مجید گفت: از ابتدای امسال، پلیس فتا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی تمامی رده‌های پلیس سایبری (رایانه ای) در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

­

این مقام ارشد سایبری با اشاره به شناسایی ۳۰۰ تارنمای مجرمانه در فضای مجازی افزود: ماموران پلیس فتا درباره ۸۰ صفحه، کانال و اکانت مجرمانه اقدام عملیاتی انجام دادند و ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات را که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

­

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است، گفت: از متهمان رمزارز‌هایی به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه و طلا کشف و ضبط شد.

­

سردار مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در حال اجراست، افزود: تاکنون هیچگونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ کشف نشده است و یکی از شگرد‌های این افراد واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته بود.

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه