Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@03:04:38 GMT

شفر: می‌خواهیم تیمی جدید بسازیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۸۰۰۶

شفر: می‌خواهیم تیمی جدید بسازیم

به گزارش جهان نيوز، وینفرد شفر بعد از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه مقابل تیم اسپورتیو مونیسیپال رومانی اظهار داشت: در دیدار مقابل مونیسیپال حدود ۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم و آمادگی جسمانی بچه‌ها خوب بود و خیلی وقت‌ها فوتبال خوبی ارائه کردیم، اما مسئله‌ای که داشتیم این است که باید یاد بگیریم که در پاس آخر دقت بیشتری داشته باشیم و ضربه آخر را برای تبدیل شدن توپ به گل محکم‌تر بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  وی تصریح کرد: علاقه و شور و شوق خوبی در این دیدار در تیم ما حاکم بود و آمادگی جسمانی خوبی نیز داشتیم. میثم تیموری در بازی امروز (پنجشنبه) در سمت چپ فوتبال خوبی بازی کرد. همچنین علی کریمی و مرتضی آقاخان نیز عملکرد خوبی داشتند. فکر می‌کنم می‌توانیم تیم خوبی را برای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر آماده کنیم. همچنین امیدوارم وقتی به تهران باز می‌گردیم نیز همین‌طور نور آفتاب را داشته باشیم. البته مشکلاتی داریم، اما با وجود مشکلات اگر مثل امروز بازی کنیم، خوشحال خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چقدر به جوانان برای حضور در ترکیب این تیم برای نیم‌فصل دوم اعتماد خواهد کرد، گفت: این صحبتی است که ما در شش ماه گذشته انجام دادیم. می‌خواهیم یک استقلال جدید بسازیم و می‌دانم هواداران ما صحبت‌هایم را به خوبی متوجه می‌شوند. باید این زمان را به ما بدهید و ما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. باید به بازیکنان جوان این شانس و فرصت را بدهیم که اشتباه کنند. خوشحالم زمانی که رضا آذری و میثم تیموری را می‌بینم و یا اللهیار صیادمنش به ترکیب ما برمی‌گردد.

شفر تأکید کرد: باید به بازیکنان جوان این شانس را بدهید که مرتکب اشتباه شوند، چرا که از این اشتباهات است که ما می‌توانیم همه چیز را به اتفاقات خوب تغییر بدهیم. هواداران‌مان را می‌شناسم و می‌دانم بهترین هواداران را نه فقط در ایران، بلکه در آسیا داریم. مطمئنم هواداران پشت و حامی این بازیکنان جوانان هستند. طبیعی است که نمی‌توانیم فقط از بازیکنان جوانان استفاده کنیم و باید ترکیبی از بازیکنان بزرگ‌تر و باتجربه‌تر و جوانان را داشته باشیم.

سرمربی آلمانی استقلال با بهترین آرزوها برای تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خاطر نشان کرد: دو نفر از بازیکنان فعلی و دو نفر از بازیکنان گذشته برای تیم ملی بازی کردند و از این بابت خوشحال هستم. زمانی که پنج بازیکن در تیم ملی داریم و اثرات کارهای گذشته را در حال حاضر می‌بینیم این بسیار خوب است و من عاشق استقلال هستم.
  منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی هفته سی و دوم بوندس‌لیگا فردا میهمان تیم آگزبورگ خواهد بود.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، قبل از بازی فردا تایید کرد که به غیر از سباستین هالر، سایر بازیکنانش را برای فردا در اختیار خواهد داشت.

دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 1-0 به برد دست پیدا کرد. ترزیچ به همین دلیل نیاز نمی‌بیند که تیمش برای بازی فردا به انگیزه بیشتر نیاز داشته باشد.

ادین ترزیچ در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت بازیکنان تیم گفت: "سباستین هالر حتی قبل از بازی چهارشنبه مقابل پاری سن ژرمن هم حال چندان خوبی نداشت. فردا روی وضعیت او ریسک نمی‌کنیم. بقیه بازیکنان به خوبی بازی قبلی را پشت سر گذاشتند."

احتمال تغییر در ترکیب؟

ما فردا قطعا تغییرات داریم و مطمئنیم که تیم واقعا خوبی در زمین خواهیم داشت. به نیروی جدید در زمین نیاز داریم و همچنین می‌خواهیم به بازیکنان فرصت دهیم.

عملکرد جیدون سانچو؟

ما از بازی جیدون در بازی مقابل پاریس بسیار خوشحال بودیم. او در هر جلسه تمرینی به ما نشان می‌دهد که چقدر خوب است. آماده و پر انرژی است و از بازی در زمین لذت می‌برد.

آگزبورگ؟

آن‌ها برای سهیمه اروپایی می‌جنگند و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. در بازی‌های بزرگ، همیشه آن‌ها خوب کار می‌کنند و حتی انگیزه‌ای برای جبران نتیجه هفته گذشته دارند.

آیا کیل وازن فردا فرصتی برای اولین بازی خود در بوندس‌لیگا خواهد داشت یا خیر: "بله، همینطور است."

انگیزه تیم در هفته‌های پایانی؟

ما هنوز یک ماه فرصت داریم که در آن باید بازی‌های واقعا خوبی از خود به نمایش بگذاریم. اگر قرار باشد به کسی انگیزه بدهیم تا فردا مقابل آگزبورگ یعنی برابر بیش از 80 هزار هوادار بازی کند، یک جای کار می‌لنگد.

نیکو شلوتربک؟

نیکو بازیکنی است که در این فصل بیشترین حضور را در زمین داشته و واقعاً خوب پیشرفت کرده است. او در بالاترین سطح مقابل بازیکنان بزرگ نشان داده که می‌خواهد به تیم ملی بازگردد.

دیگر خبرها

  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت