Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:03:55 GMT

برق 80 روستای شهرستان کوهرنگ همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۲۰۴

برق 80 روستای شهرستان کوهرنگ همچنان قطع است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در پی بارش شدید برف و طوفان روز پنجشنبه ، با وجود تلاش اکیپ های عملیاتی و امدادی، برق 80 روستای این شهرستان همچنان قطع است.

مرتضی زمانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید برف و طوفان روز پنجشنبه که در برخی ساعات به 170 کیلومتر بر ساعت نیز می رسید سبب قطعی برق و مسدود کردن راه ارتباطی 149 روستای این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین رابطه برق 87 روستای بخش بازفت، 42 روستای بخش دوآب صمصامی و 20 روستای منطقه میهه بر اثر سقوط و شکستگی 17 پایه برق قطع شد که از همان ساعات ابتدایی تلاش برای رفع این مشکل از سوی نیروهای امدادی و عملیاتی آغاز شد.
زمانپور با اشاره به تلاش 20 اکیپ عملیاتی و امدادی در شهرستان، تصریح کرد: تاکنون با بازگشایی راه ارتباطی 69 روستا مشکل اتصال برق این مناطق رفع شده است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: با توجه به تلاش اکیپ ها و همراهی مردم محلی پیش بینی می شود برق روستاهای بخش بازفت و منطقه صمصامی نیز تا عصر روز جمعه وصل شود.
زمانپور با اشاره به مسدود بودن گردنه های چری و شاه منصوری شهرستان، تردد در این محورها را ممنوع اعلام کرد و گفت: تردد در این محورها تا بازگشایی کامل از سوی نیروهای راهداری و رفع خطر ریزش بهمن ممنوع است.
زمانپور همچنین به بازگشایی پیست اسکی کوهرنگ اشاره کرد و گفت: با وجود بارش شدید برف و لغزندگی جاده های شاهد جمعیت گسترده ای از گردشگران و علاقمندان به ورزش های زمستانی در شهرستان هستیم.
به گزارش ایرنا، کوهرنگ از مناطق کوهستانی و برفگیر چهارمحال و بختیاری است که پس از یک دهه خشکسالی و کمبود بارش ها، در سال زراعی جاری از بارش های موثری برخوردار شده است.
بنا بر گزارش های هواشناسی، بارش های سال زراعی جاری شهرستان کوهرنگ به 975 میلیمتر رسیده است و همچنین ارتفاع برف در شهر چلگرد یک متر و در ارتفاعات این شهرستان حدود 3 متر اعلام شده است.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی قطعی برق برف کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز اعلام کرد.
بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین میزان بارش سامانه اخیر که از دیروز در فارس فعال شده است، مربوط به فراشبند با ۳۷ و ۴ دهم، فیروزآباد ۳۵ و ۶ دهم و لار ۳۳ میلی متر است.
در این سامانه در شیراز هم ۸ و نیم میلی متر باران باریده است.
میزان بارش در دیگر مناطق به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک
  • خسارت سیل و تگرگ در خنج
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری