Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس جنوبی از اردوی تیمش در جزیره کیش راضی است.

طرفداری- مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی درباره شرایط تیمش در اردوی کیش، گفت:

با توجه به آب و هوای خوبی که جزیره کیش دارد، تصمیم گرفتیم اردوی خود را اینجا برگزار کنیم. از نظر هزینه اقامت در کیش به مراتب بهتر از اردوهای خارجی است.تنها ایرادی که می‌شود از اینجا گرفت، کیفیت زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خیلی شرایط بدی ندارد اما مسئولان این جزیره باید فکری اساسی به حال زمین چمن انجام دهند تا استقبال بیشتری شود. وقتی ما در کشور خودمان چنین آب و هوایی داریم، چرا باید اردوی خارجی برگزار کنیم؟ امیدوارم سال بعد وضعیت زمین بهتر شود.

به نقل از فارس، وی درباره نقل وانتقالات پارس جنوبی جم، خاطرنشان کرد:

ما تا اینجا به چیزی که می‌خواستیم در نقل وانتقالات نرسیدیم، اما بازیکنانی که اضافه شدند، نفرات خوب و باکیفیتی هستند که می توانند به تیم در نیم فصل دوم کمک کنند. امیدوارم دربازی های تدارکاتی به هماهنگی لازم برسیم تا در نیم فصل دوم با شرایط خوبی حضور پیدا کنیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به روحیه بالای بازیکنانش در اردوی کیش، تاکید کرد:

ما سعی کردیم با توجه به تعطیلی لیگ برتر تمریناتی را برای بازیکنان طراحی کنیم که شادابی را به بچه ها منتقل کند. خوشبختانه کادرفنی ما تمرینات خوبی را طراحی کردند و شما می بینید که بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند.

تارتار درباره وضعیت ‌مونگ بت آلاسان‌ مهاجم کامرونی‌ای که در تمرینات پارس حضور دارد، افزود:

این بازیکن را یکی از همکاران معرفی کرد. داریوش یزدی که در نیم فصل اول در لیگ برتر فعالیت می‌کرد، از آلاسان خیلی تعریف کرد و ما او را می‌خواهیم بیشتر ببینیم. او بازیکن ناشناخته‌ای است که هزینه خاصی هم برای ما ندارد. همسر این مهاجم کامرونی ایرانی است و الان هم در اردو حضور دارد تا او را بیشتر ببینیم. اگر هم بخواهیم او را جذب کنیم، قراردادش ریالی امضا می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان، گفت:

من جا دارد از همه هواداران خوبمان بابت زحماتی که در نیم فصل اول کشیدند و حمایت هایی که کردند تشکر کنم.امیدوارم در نیم فصل دوم هم مثل 3 سال گذشته یار و یاور ما باشند. ما انتظار این را می کشیم تا لیگ شروع شود و به شهر خودمان، شهر جم برویم و از نزدیک آنها را ببینیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر