Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل نظری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش برف و کولاک شدید از ساعت 16 عصر امروز آغاز شد و از ساعت 20 موجب بسته شدن محور دیباج به گلوگاه از حوزه استحفاظی استان سمنان به مازندران شد.
سرپرست اداره راه و ترابری دامغان اضافه کرد: بارش برف شدید در محورهای شمالی شهرستان علاوه بر مسدود کردن محور دیباج به گلوگاه، روند تردد دیگر محورها را با کندی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک شدید در محور چشمه علی به فولادمحله نیز گزارش شده است، خاطرنشان کرد: بارش تگرگ شدید در محور دامغان- سمنان در گردنه آهوان نیز گزارش شد.
وی افزود: هم اکنون، گشت های راهداری در محورهای مذکور مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: نمک پاشی، استفاده از خودروهای برف روب برای کنارزنی برف جاده های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه های خطرناک محورهای دامغان از اقدام‌های اداره راه و ترابری است.
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ ، لباس گرم و تغذیه کافی، به همراه داشته باشند و با سوخت کامل خودرو در این مناطق عبور کنند و تا جای ممکن از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، با ورود سامانه بارشی به استان و نفوذ توده هوای سرد از عرض های شمالی به کشور، از جمعه تا شنبه دمای هوا در استان سمنان بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش نسبی دارد و برودت هوا تا اواسط هفته آینده در استان باقی می ماند.
شهرستان دامغان دارای 965 کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی است که 88 درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است.
این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان سمنان تغذیه خدمت رسانی خدمت رسانی به مسافران خودرو جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • چهار محور در استان مسدود است