Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، گفت: طرح پرونده الکترونیک در بخش بیمه‌ای از شهر تهران آغاز شده و تاکنون 100 میلیون نسخه پرونده به صورت دیجیتالی آماده شده است.

به گزارش صدای ایران محمدحسن زدا درباره اقدامات صورت گرفته درخصوص الکترونیک شدن پرونده‌های بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، گفت: طرح پرونده الکترونیک در بخش بیمه‌ای ابتدا در شهر تهران آغاز و حدود یکصد میلیون نسخه پرونده به صورت دیجیتالی آماده شده است و همکاران بدون نیاز به پرونده‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند و نیازی به بررسی پرونده‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: پس از الکترونیکی شدن پرونده‌های کاغذی را به یک بایگانی اسناد منتقل می‌کنیم و فضای شعبه را آزادخواهیم کرد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: اجازه نمی‌دهیم در مکانیزه شدن پرونده‌ها به کسی آسیبی برسد یا اسناد مخدوش شود و تیمی که برای الکترونیک شدن پرونده‌ها آماده کرده‌ایم قطعا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و با کمترین درصد خطا این کار را انجام خواهند داد و تاکنون نیز گزارشی درباره مخدوش شدن پرونده‌ای نداشتیم.
زدا در پاسخ به پرسش حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر در مراکز ملکی تامین اجتماعی بیمه‌شدگان نیاز به ارائه دفترچه ندارند و می‌توانند با ارائه کارت ملی خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.
وی بیان داشت: اقدامات لازم برای حذف دفترچه در مراکز غیرملکی نیز انجام شده است و تنها 14 استان باقی مانده است که در تدارک این هستیم که اختتامیه‌ای برای این استان‌ها برگزار کنیم؛ در حال حاضر همه استان‌ها زیر بار نسخ الکترونیک و حذف دفترچه‌های درمانی رفتند.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمان می‌توانیم حذف دفترچه‌های درمانی را در تمامی مراکز ملکی و غیرملکی کشور اعلام کنیم، گفت: مشکل کوچکی برای امضای دیجیتال در نظام پزشکی وجود دارد و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل را حل کنیم چرا که در پیشرفت کار تاثیر بیشتری خواهد داشت. 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی