Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دلوار گفت: چرا یک کالا و بار ملوانی وقتی از گمرک ترخیص و خارج شد نیروی انتظامی همان بار و کالا را تحت عنوان قاچاق و بار غیرمجاز ضبط می‌کند اگر قاچاق است چرا توسط گمرک ترخیص می‌شود و اگر قاچاق نیست و ترخیص می شود، چرا آن را ضبط می‌کند. به گزارش جنوب نیوز، حجت‌الاسلام زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه شهر دلوار با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  به روایت ۷۵ روزاظهار داشت :یکشنبه ۱۳ جمادی الاول مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها استو در آغاز چهلمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقارن این ایام با ایام فاطمیه قرار داریم لذا حرمت ایام عزاداری بزرگ بانوی اسلام لازم است؛ چرا که بشریت مدیون حضرت زهرا(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه دلوار ابراز داشت: باید محتوای اصلی برنامه های انقلاب و فضاسازی‌ها و اجرای برنامه‌های دهه فجر متناسب با ایام فاطمیه باشد و دهه فجر را فاطمی برگزار کنیم.

خطیب جمعه دلوار اظهار داشت : انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته نشان داده در کنار ارزش‌هاى الهى و انسانى که رسالت اصلى انقلاب و حرکت امام خمینى(ره) بوده، در حوزه‌هاى پیشرفت کشور و علم و دانشى که در زمان طاغوت براى همیشه دست نیافتنى تصور مى‌شد، در تراز اولین‌ها ظهور و بروز یافته است.

زاهددوست بیان اینکه پدیده ماشین های شوتی در جاده ساحلی کنترل شود تاکید کرد :  متاسفانه  مدتی است وجود چنین خودروهایی در جاده پر خطر ساحلی دلوار افزایش یافته و باعث بروز حوادث و تصادفات شده است.

وی افزود: این خودروها با سرعت بسیار بالایی و بدون پایبندی به قانون و مقررات حادثه آفرین می شوند که باید با ایجاد شرایط لازم زمینه کنترل این‌گونه خودروها فراهم شود..

خطیب جمعه دلوار گفت :البته منظور از کنترل قلع و قمع، تعقیب و برخورد نیست بلکه باید در قوانین حمل کالای ملوانی از گمرک به بازار شرایط و ضوابطی وجود داشته باشد تا اساسا ماشین های شوتی دیگر وجود نداشته باشند.

امام جمعه دلوار گفت: به نظر می رسد اگر اعمال محدودیت های غیر لازم در موضوع حمل و جابجایی کالای ملوانی برداشته شود یک جوان بیکار مجبور به روی آوردن به این شغل پر خطر نمی شود تا هم جان خودشان و هم جان دیگرانن را به خطر بیاندازند.

زاهددوست بیان کرد: بالاخره نهاد و مجموعه‌ای باید پاسخگوی این وضع باشد که چرا چنین شرایطی رقم خورده و چرا کسی جلوی این شرایط را نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: چرا یک کالا و بار ملوانی وقتی از گمرک ترخیص و خارج  شد نیروی انتظامی همان بار و کالا را تحت عنوان قاچاق و بار غیرمجاز ضبط می کند اگر قاچاق است چرا توسط گمرک ترخیص می شود و اگر قاچاق نیست و ترخیص می شود چرا نیروی انتظامی این‌گونه عمل می‌کند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: شوتی خودرو شوتی قاچاق گمرک دلوار نیروی انتظامی نیروی انتظامی استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و سواری های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.
آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.
وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: آثار و اندیشه‌های شهید مطهری چراغ راه اهل علم است
معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد