Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاهی در آمریکا روز جمعه تایید کرد که مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری مسلمان شبکه پرس تی‌وی، در واشنگتن در بازداشت به سر برده و اتهامی علیه او مطرح نشده است.

بر اساس اسناد این دادگاه، هاشمی صرفا به عنوان شاهد کلید یک پرونده نامشخص بازداشت شده است.

وی تاکنون دو بار برای ادای شهادت در یک دادگاه منطقه‌ای در برابر قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده حاضر شده و به گفته مقام‌های آمریکایی پس از تکمیل شهادت، آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود هیچ زمانی برای آزادی وی اعلام نشده است.

بر اساس یک قانون قدیمی در آمریکا، دولت فدرال آمریکا می‌تواند افراد را بدون اتهام و صرفا به عنوان شاهد کلیدی یک پرونده، بازداشت کند.

هاشمی یکشنبه هفته گذشته در حالی که در فرودگاه سنت لوئیس به سر می‌برده، توسط پلیس فدرال آمریکا بازداشت و به واشنگتن منتقل شد.

بر اساس بیانیه خانواده او، هاشمی تا ۴۸ ساعت نتوانسته وضعیت خود را به خانواده‌اش اطلاع دهد. به گفته او، در زندان حجاب وی به اجبار برداشته شده و غذای حلال نیز در اختیار وی قرار نگرفته است.

پلیس فدرال و وزارت خزانه‌داری آمریکا تاکنون از اظهار نظر در مورد این پرونده خودداری کرده بودند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد