Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:28:26 GMT

نجات جان کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات مراغه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۶۸۹۶

نجات جان کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات مراغه

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر غفاری شامگاه دیروز جمعه در تشریح این عملیات گفت: این حادثه عصر جمعه اتفاق افتاد و گزارشی از مرکز EOC مبنی بر سقوط از ارتفاع کوهنوردی در ارتفاعات مراغه به هلال احمر مراغه اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به محض دریافت خبر یک تیم از پایگاه امداد جاده ای شهید بهرام رنجبرهلال احمر مراغه و یک تیم پنج نفره کوهستان از شعبه به محل حادثه در ارتفاعات کوه گوشیر مراغه اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری افزود: نجاتگران بعد از رسیدن بر بالین مصدوم پس از فیکس کردن مصدوم در بسکت، نسبت به  پایین آوردن او از کوه اقدام و جهت ادامه درمان مصدوم را  به همکاران اورژانس مستقر در آنجا تحویل دادند که همکاران اورژانس نیز مصدوم را به بیمارستان امیرالمومنین مراغه  انتقال دادند.

وی همچنین به ضرورت رعایت نکات ایمنی تاکید کرد.

گفتنی است همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان میانه نیز طی یک عملیات امدادی دیگر، بیمار قلبی را از روستای گورجق میانه نجات دادند.

در این عملیات، نجاتگران پایگاه اقکند جمعیت هلال احمر میانه با همراهی  معاون فرماندار و مسئول مدیرت بحران میانه و بخشدار بخش کاغذ کنان به  روستای گورجق از توابع کاغذکنان  رفته و علیرغم بسته بودن مسیر به علت کولاک شدید با تلاش فراوان، بیمار را به درمانگاه اقکند انتقال دادند.

کد خبر 4516807

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز سازمان امداد و نجات هلال احمر کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر