Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرعامل شرکت شهرک هاي استان مرکزي گفت: 200 ميليارد ريال از محل منابع داخلي استاني در سال جاري براي تامين زيرساخت هاي شهرک هاي صنعتي اين استان هزينه شد

«مصطفي آمره» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: بيش از 30 ميليارد ريال نيز در سال جاري از محل منابع ملي براي تامين زيرساخت هاي شهرک هاي صنعتي استان مرکزي جذب و هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بر اساس برنامه ريزي هاي درون سازماني تا پايان امسال جذب 400 ميليارد ريال براي تامين زيرساخت هاي شهرک هاي صنعتي استان مرکزي هدفگذاري شده است.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي اظهار داشت: گازرساني به شهرک هاي صنعتي خمين، دليجان، مامونيه، کاوه ساوه، ايبک آباد و ناحيه صنعتي نخجيروان و تکميل انشعابات پراکنده در ساير شهرک هاي صنعتي استان از مهمترين اقدامات زيرساختي اين شرکت در سال جاري است.
آمره بيان کرد: عمليات آبرساني و تکميل طرح هاي تصفيه خانه هاي شهرک هاي صنعتي خمين، دليجان، مامونيه، محلات، ايبک آباد، خيرآباد، کميجان، کاوه ساوه، آشتيان و ناحيه صنعتي راونج از ديگر اقدامات زيرساختي امسال در شهرک هاي صنعتي در استان مرکزي است.
وي افزود: عمليات برق رساني و طرح هاي روشنايي و زيرسازي و آسفالت معابر و محوطه سازي نيز از ديگر اقدامات شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي در سال جاري است.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان مرکزي بيان کرد: اگر چه شهرک هاي صنعتي خيرآباد، ساوه و زرنديه بيشتر مورد توجه سرمايه گذاران است اما، تامين زيرساخت هاي لازم از قبيل تامين برق، گاز، آب و راه هاي دسترسي، زيرسازي و آسفالت معابر شهرک ها و نواحي صنعتي نقاط مختلف استان و ارايه مشوق هاي مختلف مي تواند انگيزه لازم را براي سرمايه گذاران ايجاد کند.
يکهزار و 744 واحد صنعتي با سرمايه اي بالغ بر 49 هزار و 851 ميليارد ريال در شهرک ها و نواحي صنعتي استان مرکزي فعاليت مي کنند که 31 هزار و 37 نفر نيز در اين واحدهاي توليدي اشتغال دارند.
استان مرکزي با حدود سه هزار واحد صنعتي رتبه نخست تنوع محصولات توليدي، رتبه چهارم صنعت کشور و جايگاه دوم صنايع مادر تخصصي را دارد.
3017/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند