Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک زن اندونزیایی که از یک تمساح غول پیکر در مزرعه نگهداری می‌کرد، بلعیده شد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یک زن اندونزیایی که از یک تمساح غول پیکر در مزرعه نگهداری می‌کرد، بلعیده شد. بر اساس گزارش‌ها این زن ۴۴ ساله از تمساح به طور غیر قانونی نگهداری می‌کرده است.

خانم توو رئیس آزمایشگاهی در مزرعه بوده که در هفته گذشته حین غذا دادن به تمساح به داخل استخری که این حیوان در آنجا نگهداری می‌شده، سقوط می‌کند و بخش‌هایی از بدن وی توسط تمساح بلعیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران خانم توو جسد وی را صبح روز بعد پیدا می‌کنند.

هاندریکس راندانگن نماینده آژانس حفاظت از منابع طبیعی شمال سولاوسی به خبرگزاری بی بی سی گفت، مقامات تلاش کرده اند چندین بار به محل نگهداری تمساح بیایند، ولی به آن‌ها اجازه ورود داده نشده است.  
تمساح ۷۰۰ کیلو گرمی به یک منطقه محافظت شده انتقال پیدا کرد. مسئولین به دنبال صاحب اصلی این خزنده هستند.




انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تمساح بلعیدن زن اندونزیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم