Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@19:58:25 GMT

خروج سامانه بارشی از کشور از فردا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۵۲۷

خروج سامانه بارشی از کشور از فردا

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه  با اشاره به این‌که امروز (شنبه 29 دی‌ماه) در شرق استان مازندران، استان‌های خراسان شمالی و گلستان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا (یکشنبه 30 دی‌ماه) سامانه بارشی از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

وی با بیان این‌که پس‌فردا (دوشنبه اول‌ بهمن‌ماه) در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، ادامه داد: در روز دوشنبه هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا اواسط هفته ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه 29 و 30 دی‌ماه) مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

وظیفه با تاکید بر این‌که طی دو روز آینده وزش باد شدید در شرق و نیمه جنوبی کشور تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: وزش باد شدید در برخی مناطق با پدیده گرد و غبار همراه خواهد بود. لازم به ذکر است توده گرد و خاک تولید شده روی عراق و شمال عربستان سعودی امروز (شنبه 29 دی‌ماه) در برخی مناطق جنوب غرب، غرب و جنوب کشور سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران طی روزهای فردا و پس‌فردا - یکشنبه و دوشنبه- صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای هفت و منفی دو درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا