Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الهی گفت: از واجد شرایط بودن ۱۲۵ هزار نفر در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد که یک هفته فرصت دارند تا در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از برنامه پرسشگر،  «امیرعلی نعمت‌الهی» در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره انتخاب سه تن از فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش گفت: شورای عالی آموزش و پرورش متشکل از 22 نفر اعضای حقیقی و حقوقی است که برخی اعضای آن وزرا هستند، رئیس شورا، رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش نایب رئیس آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام وزیر آموزش و پرورش افزود: برای اولین بار در نظام تعلیم و تربیت با تدبیر وزیر آموزش و پرورش، سه نفر از همکاران ما از سوی انتخابات برگزیده و وارد شورای عالی آموزش و پرورش می‌شوند.

وی تصریح کرد: از صبح امروز شنبه (۲۹ دی ماه ۱۳۹۷) تعداد کار انتخاب سه تن از فرهنگیان شروع می‌شود. شیوه کار به این ترتیب است که کلیه افراد واجد شرایط یعنی همکاران آموزشی دارای مدرک فوق لیسانس، 12 سال سابقه کار و حداکثر 31 سال سابقه در مدارس اعم از مدیران و معلمان مدارس می‌توانند به پرتال آموزش و پرورش مراجعه و ثبت‌نام کنند.

نعمت‌الهی ادامه داد: «125 هزار نفر واجد شرایط کاندیداتوری‌اند و یک هفته فرصت دارند تا ثبت‌نام کنند. در برخی استان 3 نفر در برخی 6 نفر و در برخی 9 نفر انتخاب خواهند شد که حداقل یک نفر از آن‌ها باید از بانوان و افراد انتخابی از هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم باشند.»

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در نهایت 147 نفر منتخب استانی در هفته‌های آتی در مرحله دوم در جلسه‌ای در تهران شرکت می‌کنند و 3 نفر اصلی منتخب، مشخص می‌شوند که با معرفی وزیر و حکم رئیس جمهور آغاز به‌کار می‌کنند.

او افزود: تنها همکاران ما در مجموعه مدارس دولتی می‌توانند شرکت کنند. می‌خواهیم که همکاران واجد شرایط ما به دعوت وزیر آموزش و پرورش در پرتال آموزش و پرورش ثبت‌نام کنند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر جنوب کرمان انقلاب اسلامی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران طرح هر مسجد یک خبرنگار شورای عالی آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران