Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل-ايرنا- معاون امور عمراني فرماندار خلخال گفت: ساکنان مناطق واقع در بافت فرسوده اين شهر از تسهيلات کم بهره بانکي نوسازي و تعمير مسکن بهره مند مي شوند.

به گزارش ايرنا ، رضوان صادقي روز شنبه در جلسه ستاد بازآفريني پايدار شهري خلخال افزود: اين تسهيلات با نرخ کارمزد بانکي 4 درصد و به صورت 100 ميليون ريال براي وديعه اجاره مسکن و 200 ميليون ريال براي تعمير ونوسازي و در مجموع 300 ميليون ريال از سوي بانک توسعه تعاون پرداخت مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: زمان بازپرداخت تسهيلات ياد شده 24 الي 36 ماهه بوده و داشتن پروانه ساخت و اجاره نامه معتبر جهت دريافت تسهيلات ضروري است .
صادقي با بيان اينکه براي اجراي طرح بازآفريني پايدار شهري و ارتقا سطح زندگي محلات حاشيه نشين و کم برخوردار خلخال 50 ميليارد ريال اعتبار هزينه مي شود، گفت: احداث امکانات رفاهي، تفريحي، ورزشي و ..از اهداف اجراي طرح بازآفريني و توانمند سازي اين شهر است.
او اضافه کرد: طرح بازآفريني پايدار شهري خلخال با اولويت منطقه قلعه باشي اين شهر آغاز و محلات اسلام آباد،گوني،حمزه آباد و سليمان خاطر نيز که از مناطق حاشيه نشين هستند در اولويت هاي بعدي اين طرح قرار دارند .
به گفته وي ، ارائه خدمات مساوي به ساکنان حواشي شهرها از اهداف و برنامه هاي دولت در توزيع خدمات عادلانه است و شهرداري خلخال نيز مکلف به ارتقاي سطح خدمات شهروندي با رعايت مقررات مربوط به ستاد بازآفريني پايدار شهري کشور است.
خلخال در جنوب اردبيل واقع است.
7119/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند