Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: برخورد شدید 6 دستگاه خودروی سواری در آزادراه قم- تهران خوشبختانه مصدومی در پی نداشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا: ساعت 06:23 دقیقه صبح امروز در پی برخورد شدید 6 دستگاه خودروی سواری در آزاد راه قم به سمت تهران 5 کیلومتر قبل از عوارضی و طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه اعزام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا علیمردان فرمانده آتش نشانان، درباره این رخداد اظهار داشت: 6 دستگاه خودروی سواری شامل سه دستگاه خودروی پژو 206 ،دو دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو پرشیا به علت نامعلوم پس از برخورد با یکدیگر در وسط آزاد راه متوقف شده و خوشبختانه سرنشینان آن قبل از رسیدن آتش نشانان در محل حادثه از خودرو بیرون آمده بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه این 6 خودرو در مسیر میانی آزاد راه متوقف شده بودند ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده بود.

فرمانده آتش آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با رعایت اصول ایمنی ، پس از قطع برق خودرو و اطمینان از عدم وجود نشتی بنزین، خودرو ها را به حاشیه امن آزاد راه منتقل کرده و تحویل کارشناسان راهور حاضر در محل دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی خودروها و پاکسازی آزاد راه از بقایای صحنه حادثه، عملیات خود را پایان دادند.

گفتنی است: علت این حادثه توسط عوامل راهور در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرضیه هاشمی شاهد چه پرونده ای بود که در امریکا دستگیر شد ؟ قتل مهندس جوان با میل گرد در لواسان + عکس این دزدان نامرئی حساب 70 مشتری یک میوه فروش تهرانی را خالی کردند +عکس آخرین جزییات یخ زدگی مرگبار پسر 6 ساله در مرز ماکو دستگیری زن بدکاره در فرودگاه تایلند / او می خواست پناهنده شود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه راهور اخبار حوادث عکس تهران اتوبان تهران قم برخورد شدید آزادراه قم زنجیره ای اتوبان قم تهران عکس فیلم زن در خیابان مادر صبح زندگی ساعت تخریب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد