Web Analytics Made Easy - Statcounter

آثار جمعی از هنرمندان حوزه هنری خراسان رضوی در رشته‌های عکاسی، مجسمه، کارتون و کاریکاتور و هنرهای جدید برای حضور در نمایشگاه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر پذیرفته شد.

به گزارش  قدس آنلاین وبه نقل از  روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ۱۰ رشته هنری از پنجم بهمن تا پانزدهم اسفند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دبیرخانه این جشنواره پس از دریافت آثار هنرمندان و انجام مراحل داوری، اسامی نهایی راه‌یافتگان به بخش نمایشگاهی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را اعلام کرد که در این بین آثاری از هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در چهار رشته پذیرفته شده است.
محمود بازدار در رشته (عکاسی)، علیرضا پاکدل (کارتون و کاریکاتور)، علیرضا بندی (مجسمه) و سعید ملتجی (هنرهای جدید) از هنرمندان حوزه هنری خراسان رضوی هستند که موفق شدند به بخش نمایشگاهی (مسابقه) این رویداد راه یابند.
حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی ضمن عرض تبریک به این هنرمندان عزیز، موفقیت روز افزون و کسب مراتب بالاتر را برای آنان آرزومند است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حوزه هنری حوزه هنری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: یازدهمین جشنواره شکوفه‌های "بهارنارنج" با هدف معرفی و جذب گردشگران در ۲۹ اردیبهشت ماه در پردیس موزه‌ای بنیاد رامسر برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن بیشتر فواید شکوفه‌های بهار نارنج، شادی‌آفرینی برای مردم بومی و شناخت پتانسیل‌های محلی است.

سحرخیز فراهم سازی شرایط مناسب برای تولید و استفاده از تجربه‌های موفق چشنواره‌های از این دست در نقاط مختلف استان و کشور را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نمایشگاه لوازم قدیمی کشاورزی، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، تولیدات عمومی دفع آفات، نمایشگاه کتاب نویسندگان رامسر، طراحی و گرافیک دانشجویان و دانش‌آموزان، نمایشگاه عکس، اجرای موسیقی سنتی، سرنانوازی، دهل و نقاره، عرضه و تولید مربا و عرق بهار نارنج، طبخ غذا‌های محلی و شیرینی سنتی تولید شده از بهار نارنج، ارایه صنایع‌دستی رامسر، از جمله برنامه‌هایی است که در یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری برنامه‌ریزی شده است.

او افزود:در این مراسم از افراد موفق و فعال در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است