Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،در پی صدور حکم ادغام وظایف موسسه رسانه‌های تصویری در زیرمجموعه‌های سازمان سینمایی از سوی حسین انتظامی خطاب به مهدی یزدانی مدیرعامل این موسسه، شورایعالی تهیه‌کنندگان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

تغییر ساختار سینمای ایران و انقلاب دیجیتال در تولید، نیاز به مسئله چابک‌سازی سیستم اداری سازمان سینمایی را دو چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادوار مختلف و با مدیریت‌های متعدد که عهده‌دار مسئولیت سازمان سینمایی بودند، صحبت از کوچک شدن مجموعه سازمان سینمایی بود و در جلسات مختلفی با حضور اهالی سینما به این مهم تاکید داشتند.
همیشه کوچک‌سازی با ممانعت‌ها و مقاومت در برابر این عقل جمعی وجود داشته اما ادامه دادن این مسیر پرهزینه و ناکارآمد امکان‌پذیر نخواهد بود.  

بهترین تصمیم، ادغام مسئولیت‌ها، کاهش تصدی‌گری و محدود کردن وظایف سازمان سینمایی در طرح نظارت و پشتیبانی است.

دکتر حسین انتظامی با درایت و شجاعت قدم اولیه را جهت این امر مهم برداشت و با کمک مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری این مدیر جسور که پیشقدم شد تا در جهت رسیدن به نقطه مطلوب حرکت کنیم.

شورایعالی تهیه کنندگان تشکر و تقدیر خود را از اقدام شجاعانه دکتر انتظامی که با این حرکت انقلابی، منافع جمعی را در صدر کارهای خود قرار دادند اعلام می‌کند. ضمناً اهالی سینما در انتظار اقدام بعدی نسبت به اصلاح ساختار دیگر زیرمجموعه های سازمان سینمایی هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6097306 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند