Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی حسین نوری همدانی پیش از ظهر شنبه در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به زمزمه‌های تصویب لوایح ضد استعماری پالرمو از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز و روز‌های گذشته عده‌ای از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نامه‌ای که نوشتند و امضاء کردند، حساسیت و مخالفت خود را نسبت به بعضی از مسائل مانند تصویب چند لایحه از جمله پالرمو اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است از این حرکت اعتراض آمیز و حضور همیشه در صحنه حوزه عملیه قم نسبت حوادث کشور تقدیر کرده و اجازه ندهیم برای تداوم انقلاب و اهداف امام راحل مشکلی ایجاد شود.

وی بر بیداری روحانیت و طلاب حوزه عملیه قم نسبت به حوادث و اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور تأکید کرد و اظهارداشت: حوزه انقلابی، حوزه‌ای است که نسبت به حوادث کشور همیشه بیدار است و نسبت به اتفاقات کشور حساسیت نشان می‌دهد.

استاد سطوح عالی حوزه افزود: اگر در کشور کسی نسبت به اتفاقات و حوادث اعتراض دارد، باید اعتراض خود را در منطق و چارچوب قانون بیان کند، اینکه عده‌ای حرکت کنند و بدون توجه به قانون کار‌های انجام دهند. کاردرستی نیست.

وی با اشاره به تصویب کنوانسیون‌ها درکشور افزودند: بار‌ها گفته شد این کنوانسیون برای کشور مفید نیست. البته ظاهر بعضی از بند‌ها خوب است، ولی تجربه نشان داده نباید به دشمن در تصویب این نوع کنوانیسون‌ها اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: تجربه نشان داده طرف مقابل تنها برای کنترل ایران گام بر می‌دارد. قبلا در مورد FATF گفتیم. درمورد معاهده پالرمو هم می‌گوئیم به صلاح کشور نیست. ما تذکرمی دهیم که بعد نگویند این قانون در زمان شما انجام شد، شما حرکتی نکردید.

استاد سطوح عالی حوزه افزود: از طلاب قدردانی می‌کنم که بیدار هستند، باید حوزه انقلابی حوزه علمیه قم همیشه نسبت به حوادث کشور حساس باشد و در عین حال همه باید پیرو قانون و، ولی فقیه باشیم و اقدامی که کشور را به خطر بیندازد انجام ندهیم.

وی ابراز داشت: راه ما بسیار روشن است ما قرآن، آرمان‌های انقلاب و منویات رهبر انقلاب را دنبال می‌کنیم.

آیت الله نوری همدانی افزود: امروز حوزه هوشیار است و همه مسائل کشور را رصد می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نوری همدانی کنوانسیون پالرمو مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت

آفتاب‌‌نیوز :

بابک یکتاپرست درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۲۳۳ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۱۳۱۷ نفر و کشته شدن ۶۲ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۱۱۱۷ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۲۰۰ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت: در استان سیستان وبلوچستان ۲۲ حادثه با ۱۲۴ مصدوم و دو فوتی، استان فارس ۲۰ حادثه با ۱۰۸ مصدوم ۱۰ فوتی و و در استان تهران ۱۸ حادثه با ۷۹ مصدوم و شش فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۱۱ حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که ۱۰۸ مصدوم و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون‌ها نیز ۱۰۱ زخمی و ۲۱ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت‌بار‌ها نیز در این هفته، ۷۲ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۵ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت‌ها به ثبت رسید که۵۶ نفر زخمی داشت و سه نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: در ۱۳ اردیبهشت ماه، یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی سوزوکی تصادف کرد که این حادثه در تبریز، چهار کشته و سه مجروح برجای گذاشت. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که مهم‌ترین آن حادثه حریق یک لنج در جزیره هرمز بود که باعث فوتن سه نفر و زخمی شدن شش نفر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی