Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه لهستانی به تمجید از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخته و از جهاتی او را با داوید دخه‌آ مقایسه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، فردا به مصاف عمان خواهد رفت، یک رسانه لهستانی به تمجید از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخته و از جهاتی او را با داوید دخه‌آ مقایسه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری ورزشی نوشت: تیم ملی ایران، عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌‌‌های آسیا داشته است. این تیم از مرحله گروهی به عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کرد.

رسانه لهستانی ادامه داد:یکی از چهره‌های شاخص تیم ملی ایران، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم است که پرتاب‌های دست شاخصی دارد. او در بازی قبلی تیم ایران مقابل عراق، توپ را با دست از محوطه جریمه خود به نیمه زمین حریف،‌ جایی که بازیکنی از تیم ملی ایران اسیتاده بود، فرستاد. چنین پرتاب‌های دقیق و البته بسیار بلندی تنها از دروازه‌بانان شاخصی مثل داوید دخه‌آ برمی‌آید.

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ‌آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ فردا یکشنبه به مصاف عمان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی