Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:گزارش های دریافتی حاکی از آن است دقایقی قبل سارقی مسلح در رشت، به ساختمانی نیمه کاره در خیابان بیستون فرار کرده است.

حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 حجم ویدیو: 3.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، بر اساس شنیده ها گفته می شود این فرد که خودرویی را به سرقت برده بود پس از فریادهای یک شهروند، خودرو را در خیابان رها کرده و به ساختمانی نیمه کاره در خیابان بیستون پناه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون نیروهای امدادگر آتش نشانی رشت، اورژانس و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند و ماموران پلیس خیابان را قرنطینه کرده اند.

تلاش برای یافتن سارق مسلح ادامه دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ 85 زن و مرد تهرانی در یک اتفاق مشابه مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس دستگیری زن بدکاره در فرودگاه تایلند / او می خواست پناهنده شود ! کتک کاری دو جراح بالای سر مریض در اتاق عمل !+عکس این دزدان نامرئی حساب 70 مشتری یک میوه فروش تهرانی را خالی کردند +عکس پایان سرقت‌های 2 پسر جوان وینچستر به دست در آبادان

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت حادثه پلیس اخبار حوادث پلیس تعقیب و گریز تگزاس مشکوک رشت عکس فیلم زن در خیابان مادر زندگی ساعت صبح تخریب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید