Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجیک گفت: مردم نوع‌دوست هرمزگان، در ۹ ماهه سال جاری هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

«مهرداد تاجیک»، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس بابیان اینکه مراکز نیکوکاری باهدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجادشده‌اند، گفت: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلی از سال ١٣٩٢ به‌صورت محله محور در استان آغاز به کارکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مردم نوع‌دوست هرمزگان، در 9 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

 

تاجیک بابیان اینکه 35 مرکز نیکوکاری به نیازمندان سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند، یادآور شد: این مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و باهدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: بیش از 157 هزار نیازمند واقعی از سوی مراکز نیکوکاری در محلات شناسایی‌شده است که خدمات ویژه‌ای به این افراد در عرصه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی و معیشتی ارائه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و بین نیازمندان با حفظ عزت‌نفس و کرامت آن‌ها توزیع می‌شود.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر شورای عالی انقلاب فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تودیع و معارفه حجت الاسلام روحانی تشییع نماز جمعه مراکز نیکوکاری محلات هرمزگان کمیته امداد مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی