Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:39:08 GMT

دریافت شهریه اضافی مدارس غیردولتی رسیدگی شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۱۴۴

دریافت شهریه اضافی مدارس غیردولتی رسیدگی شود

استاندار قزوین گفت: شنیده شده برخی از مدارس غیردولتی استان شهریه ای بالاتر از حد تعیین شده آموزش و پرورش دریافت می‌کنند که حتما باید ضمن بررسی صحت و سقم آن نظارت و رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی امروز(شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش قزوین در استانداری اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس باید از کارهای تکراری دور شده و با همفکری فرهنگیان و کارشناسان به سمت نوآوری و خلاقیت پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هرچه در اجرای این برنامه‌ها با بهره گیری از نظرات فرهنگیان و هنرمندان به خلاقیت دست بزنیم به طور قطع تاثیر بیشتری بر دانش آموزان نسل جدید خواهد داشت. 

استاندار قزوین اذعان کرد: البته در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه مبارک فجر این موضوع نیز باید مورد توجه آموزش و پرورش استان باشد. 

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر که انقلاب اسلامی و تاریخ مبارزات علیه رژیم ستم شاهی با تحریف روبرو است باید مساله چرایی انقلاب اسلامی با حضور مستقیم مبارزان انقلابی و زندانیان ساواک برای دانش آموزان تبیین شود. 

رسیدگی به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس
این مسئول از صدا و سیما نیز درخواست کزد در این ایام هم در جهت پوشش خبری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی و هم در تولید محتوای مناسب همکاری لازم را داشته باشد. 

زاهدی در ادامه همچنین با اشاره به برگزاری همایش هویت کودک ایرانی اسلامی در قزوین گفت: برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این همایش بر جمعیت دانش آموزی باید تلاش بیشتری صورت گرفته و به آن فراتر از یک همایش نگریسته شود.

وی عنوان کرد: سبک زندگی ایرانی و اسلامی و هویت ملی موضوعی دیرینه است اما پرداختن به آن مساله جدیدی است که از نظر محتوایی باید غنای لازم را داشته باشد. 

زاهدی بر توزیع متوازن و برقراری عدالت در سرانه فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: در توزیع اعتبارات سال آینده باید نیازهای مناطق به فضاهای آموزشی و پرورشی اولویت بندی شده و همچنین ظرفیت خیران و آستان قدس رضوی نیز در احداث و تجهیز مدارس مورد توجه قرار گیرد. 

وی درباره مدارس غیردولتی گفت: شنیده شده برخی از مدارس غیردولتی استان شهریه ای بالاتر از حد تعیین شده آموزش و پرورش دریافت می‌کنند که حتما باید ضمن بررسی صحت و سقم آن نظارت و رسیدگی شود. 

استاندار به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس تاکید و عنوان کرد: سیستم گرمایشی مدارس پرخطر و اولویت دار باید با تامین اعتبار در 2 ماه پایانی سال استاندارد شده و از وقوع خطرات و سوانح در مدارس استان پیشگیری شود. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت