Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: وضعیت کشور به گونه ای است که در سال آینده  احتمال می رود مشکلات بیشتر شود لذا باید با تدبیری برای حل چالش] ای آینده اقدام کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چون در سال آینده هزینه های کشور بیشتر خواهد شد چالش ها افزایش خواهد یافت و چون ساختار اقتصاد کشور بانک محور است باید با تدبیر از مشکلات عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: لازم است به جای فشار مالیاتی روی اقشار مردم دنبال تقویت پایه های مالیاتی کشور باشیم و راههای فرار مالیاتی را بشناسیم و آن را مسدود کنیم تا کمبودها جبران شود.

محمدی یادآورشد: در حوزه تعیین درآمدهای مالیاتی سال گذشته بیش از ۱۳۵۰ میلیارد تومان سهم استان تعیین شد که با پیگیری انجام شده حدود ۱۷۰ میلیارد تومان کاهش یافت تا بتوانیم آن را محقق کنیم.

وی اضافه کرد: امسال هم با پیش بینی درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای استان به نظر می رسد این میزان محقق نشود لذا در کمیسیون اقتصادی مجلس برای کاهش آن اقدام شده است.

محمدی گفت: با توجه به وضعیت فروش نفت که اقتصاد ما به آن وابسته است دولت به مالیات اتکا دارد و برای این منطور به سازمانهای مالیاتی توصیه شده پایه های مالیاتی را تقویت کنند.

کد خبر 4517456

منبع: مهر

کلیدواژه: داود محمدی مالیات نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،طالب محمدی افزود: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.
وی اظهار کرد: والدین دانش آموزان متقاضی، ابتدا باید درخواست کتبی خود را ارائه و پس از بررسی شرایط دانش آموز در شورای مدرسه درخواست متقاضی در سامانه سیدا بارگذاری می‌شود.
محمدی اضافه کرد: والدین پس از تایید، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری برای جهش تحصیلی اقدام کنند.
زمان اتمام فرآیند ثبت نام متقاضیان پایان خرداد ماه است و برابر دستورالعمل وزارتی این زمان قابل تمدید نیست.
سال گذشته ۱۸۹ دانش آموز کردستانی، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص