Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان بوشهر بزرگراه گناوه-دیلم افتتاح و عملیات قطعه ده راه‌آهن شیراز-بوشهر آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، روز پنجشنبه وزیر راه و شهرسازی با سفر به استان‌های خوزستان و بوشهر از پروژه‌های راه و شهرسازی این استان‌ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگراه گناوه-دیلم به‌عنوان یکی از برنامه‌های این سفر با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور افتتاح شد.

 این بزرگراه در امتداد نوار کریدور ساحلی جنوب کشور به طول ۶۱ کیلومتر و عرض یازده متر بااعتبار هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال احداث‌شده است.

در اجرای این بزرگراه ۳۵۱هزار مترمربع خاک‌برداری، یک‌میلیون و ۱۱۶هزار مترمکعب خاک‌ریزی، ۱۶۱ هزار تن آسفالت، ۳۶هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن به‌کاررفته و دارای ۱۲۰ دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص است.

توسعه و آبادانی زیرساخت‌های حیاتی و بالا بردن سطح ایمنی در نقل و انتقالات کشور، سهولت در حمل‌ونقل و جابه‌جایی، کاهش تصادف جاده‌ای، اشتغال‌زایی و جذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز از عمده اهداف اجرای این پروژه است.

  راه‌آهن شیراز-بوشهر ؛ خط ریلی ترانزیتی و استراتژیک

عملیات اجرایی قطعه ده راه‌آهن شیراز-بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی در روز پنجشنبه آغاز شد.

این خط ریلی به طول ٤٥٠ کیلومتر باهدف اتصال مرکز استان بوشهر به شبکه سراسری راه‌آهن و دسترسی ریلی به منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی آغازشده است.

عملیات اجرایی قطعه ده راه‌آهن شیراز-بوشهر به طول حدود ٢٦کیلومتر حدفاصل شهر کلمه و بوشهر امروز آغاز شد که هزینه برآورد شده برای احداث آن دوهزار و ٣٤٣ میلیارد ریال است.

جابه‌جایی سه‌میلیون تن بار در سال اول بهره‌برداری و افزایش تا شش‌میلیون تن در ده‌سال، جابه‌جایی یک میلیون نفر مسافر در سال اول بهره‌برداری و افزایش تا دومیلیون نفر طی ١٠سال و رونق اقتصادی و اجتماعی استان بوشهر ازجمله مزایای احداث این خط ریلی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمد اسلامی بزرگراه گناوه دیلم راه آهن شیراز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه