Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از دوحه، تمرينات خود را در تهران در ورزشگاه نفت تهرانسر دنبال خواهد کرد.
به گزارش آريا، بنابر اعلام مصطفي قنبرپور مدير تيم فوتبال پرسپوليس، سرخپوشان در بازگشت از دوحه تمرينات خود را از روز چهارشنبه آغاز مي‌کنند. اين تمرينات با توجه به پيگيري‌هاي باشگاه پرسپوليس و حسين عليپور مشاور اداري باشگاه و در اختيار گرفته شدن مجموعه نفت تهرانسر، در اين محل دنبال مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق‌هاي به عمل آمده با مسئولان اين مجموعه، پرسپوليس بازي دوستانه پاياني خود در دوره آماده‌سازي را هم در اين مجموعه انجام خواهد داد. ضمنا با توجه به شرايط خاص اين مجموعه، تمرينات و بازي‌ها، پشت درهاي بسته انجام خواهد شد. همچنين تمريناتي که در آنها امکان حضور نمايندگان رسانه‌ها وجود خواهد داشت، متعاقبا از سوي روابط عمومي باشگاه اعلام مي‌شود.
تيم پرسپوليس روز گذشته موفق شد با نتيجه 4-0 الشحانيه قطر را در هم بکوبد. شاگردان برانکو ايوانکوويچ در اين ديدار نمايشي دلچسب ارائه کردند و در نبود 3 بازيکن ملي پوش و با حضور مهره هاي جديد، درخشان ظاهر شدند. برانکو براي اين مسابقه همچون اکثر ديدارهاي نيم فصل اول چينش 442 لوزي را انتخاب کرد تا مشخص شود او براي نيم فصل دوم تغيير سيستمي در تيم ايجاد نمي کند و با همان سيستم قبلي به مصاف رقبا مي رود. حضور احمد نوراللهي، کمال کاميابي نيا و محسن ربيع خواه بار ديگر رقابت را براي حضور در ترکيب اصلي به عنوان هافبک دفاعي بيشتر و بيشتر خواهد کرد.
اما بازي با يک هافبک دفاعي، اين فرصت را به تيم پرسپوليس مي دهد که عناصر هجومي بيشتري را در ترکيب خود داشته باشد. در نيم فصل دوم با اضافه شدن بوديمير، رفيعي، ترابي و شريفي رقابت در پست هاي هجومي افزايش مي يابد و برانکو فرصت استفاده از ترکيب هاي متنوع را دارد. البته اصلي ترين چالش او در بازي نخست محروميت کمال کاميابي نيا، مصدوميت محسن ربيع خواه و غيبت احمد نوراللهي به علت بازي در جام ملت ها است که کار را براي انتخاب هافبک دفاعي سخت مي کند.
مهاجم کروات تيم پرسپوليس از آخرين شرايط خود و حضور در اردوي تيم در دوحه سخن گفت. ماريو بوديمير مهاجم کروات تيم پرسپوليس درباره حضور در اردوي اين تيم در دوحه قطر گفت: به محض اين که به اردوي پرسپوليس در دوحه رسيدم، برانکو به من گفت مطمئن باش همه چيز به زودي حل مي‌شود و تو بازيکن جديد تيم خواهي بود. وقتي برانکو در ايران حرفي مي‌زند، حتما درست است. الان مي‌دانم که درست بوده است.
به نقل از sata24، بوديمير در ادامه صحبت هايش مي گويد: من با تيم اصلي تمرين کردم و منتظر رئيس باشگاه هستيم تا قرارداد را به صورت رسمي امضا کنيم. چند روز تعطيل خواهم بود، به زاگرب خواهم رفت و در ادامه براي اولين بار به تهران مي‌روم. در کل همه چيز خيلي زود اتفاق افتاد و خوشبختانه من عضو جديدي از تيم هستم.  
گفتني است، ديناموزاگرب که صدرنشين ليگ کرواسي است، بايد در ليگ اروپا نيز به ميدان برود. اين تيم در مرحله حذفي ليگ اروپا با ويکتوريا پلژن جمهوري چک ديدار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپوليس نيم فصل دوم تمرينات فشرده ديدارهاي دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش ایرنا، مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم اسراییل نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.

«ماجد محمد الانصاری» افزود: سران حماس در دوحه حضور دارند و محدودیتی برای ورود و خروج آنها از قطر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذاکره کننده اکنون در قطر حضور ندارند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک همه طرف‌ها به راه حلی که مورد قبول همه باشد، دست یابیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!