Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورسیدآقایی گفت:ابلاغ شهرداری تهران درباره لزوم اخذ معاینه فنی ناوگان سنگین این بود که تمامی خودروهای حمل و نقل موتوری جهت دریافت مطالبات خود، موظف به اخذ معاینه فنی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان،« محسن پورسیدآقایی» امروز(شنبه بیست و نهم دی) در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا استان گفت: یکی از اقدامات مهم انجام شده در این خصوص، بحث تعمیم و توسعه طرح کاهش آلودگی هوا به کل شهر تهران بود که در این زمینه نیز دوربین‌های نصب شده در سطح شهر تهران که از سوی شهرداری تعبیه شده‌اند، خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه‌ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: البته برخی از دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی سطح شهر، بعضا همچنان این تخلفات را ثبت نمی‌کردند که با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی ناجا، این مشکل نیز در حال حل و فصل است. خوشبختانه با اعمال مجموعه این اقدامات، سطح جرایم در این باره کاهش یافته است.
 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، همچنین ابلاغ شهرداری تهران درباره لزوم اخذ معاینه فنی ناوگان سنگین این بود که تمامی خودروهای حمل و نقل موتوری جهت دریافت مطالبات خود، موظف به اخذ معاینه فنی خواهند بود.

 

پور سید آقایی با بیان اینکه در۱۷ نقطه از سامانه‌های تخلیه پسماند شهری دوربین‌هایی  برای کنترل و نظارت مکانیزه بر معاینه فنی خودروهای خدمات‌رسان نصب شده است، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته  چهار هزار وسیله نقلیه سنگین در شهر تهران را متوقف و دود آن‌ها را اندازه‌گیری کردیم. متاسفانه ۲۴ درصد آن‌ها مشکل داشتند که معاینه فنی آن‌ها باطل شد.
 

وی با اشاره به تجهیز مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین به دورسنج موتور  گفت: بر این اساس و با کمک یک شرکت ایرانی، روند کنترل این مراکز از عامل انسانی بی‌نیاز شده است. 
 

وی با بیان اینکه تعداد موتورسیکلت‌های شهر تهران با تعداد خودروهای در حال تردد در شهر برابری می‌کند افزود: این وسایل نقلیه، بعضی مواقع ۵ برابر یک خودروی یورو  دو، آلایندگی ایجاد می کنند لذا درصددیم تا با تبدیل سیستم این وسائل نقلیه از کاربرات به انژکتور، ساماندهی خوبی را در این زمینه شاهد باشیم
 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  تصریح کرد: تمام دستگاه‌های دولتی ملزم به رعایت مصوبه سال ۹۵ هیئت وزیران هستند و باید موتور خودرو‌هایی که کاربراتوری است به انژکتور تبدیل شود.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرگزاری شبستان استان بوشهر سفر رئیس جمهور به گلستان شورای شهر تهران نماز جمعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی سبک زندگی منتظرانه الودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد