Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس‌جمهوری آمریکا تهدید کرد، اقدام به استیضاح او می‌تواند به سقوط بازار سهام در این کشور منجر شود. آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: اقتصاد در یکی از بهترین حالت‌های تاریخمان قرار دارد، نرخ بیکاری به پایین‌ترین حد در 50 سال گذشته رسیده و بازار سهام آماده رکوردزنی مجدد است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ او در ادامه نوشت: تمام چیزی که دیروز و بر اساس یک ماجرای ساختگی شنیدید، استیضاح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهید شاهد سقوط بازار سهام باشید، ترامپ را استیضاح کنید!

پیشتر، بازفید گزارش کرده بود که ترامپ به مایکل کوهن دستور داده بود درباره پیگیری شرکت ترامپ برای منعقد کردن قرارداد ساخت یک آسمان‌خراش مجلل در مرکز شهر مسکو به کنگره دروغ بگوید و امیدوار بوده که به این ترتیب در جریان کاندیداتوری و ریاست‌جمهوری روی این اقداماتش سرپوش بگذارد.

این گزارش همچنین به این موضوع اشاره دارد که دفتر رابرت مولر از اقدامات رییس جمهور بعد از دریافت اطلاعات برآمده از ایمیل‌های داخلی، متن پیام‌ها و مصاحبه‌های متعدد اطلاع حاصل کرده است.

این گزارش مجددا باعث بالاگرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره امکان استیضاح ترامپ و جسارت بیشتر دموکرات‌های کنگره برای تحقیقات درباره این ادعاها شده است.

به گزارش ایسنا، ترامپ در توییت دیگری نوشت: بسیاری از افراد می‌گویند رسانه جریان اصلی با توجه به نوع پوشش آن درباره من طی سه سال گذشته، در احیای اعتبار خود دوره سختی در پیش خواهد داشت که این امر در گزارش ننگین بازفید و البته پوشش ننگین‌تر آن مشهود است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد

تیمی که در ماه اکتبر در رتبه ششم قرار داشت، با یک سومدیریت بزرگ سقوط کرد. 

طرفداری | با همراهی ویژه مالکان آمریکایی، بیرمنگام که کاندید حضور در لیگ برتر بود، به لیگ وان سقوط کرد. 

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود. بیرمنگام در ماه اکتبر در رتبه ششم و منطقه پلی‌آف چمپیونشیپ حضور داشت اما با تصمیم عجیب مالکان آمریکایی، جان یوستس شغلش را از دست داد. آن‌ها در ادامه به سراغ وین رونی رفتند تا ستاره سابق فوتبال انگلیس طی 15 بازی تنها 2 برد کسب کند. اتفاق جالب در مورد اتفاقات این باشگاه، نقش مهم سرمربی اخراجی آن‌ها در سقوط بیرمنگام است. جان یوستس که هدایت بلکبرن را برعهده گرفته بود، با پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتیِ قهرمان، تیمش را از سقوط نجات داد. 

تام واگنر، مالک آمریکایی بیرمنگام با الهام از سریال پیکی بلایندرز، نام شرکتش را «Shelby Companies Limited» انتخاب کرده بود. او کمتر از یک سال پیش با همراهی تام بریدی، اسطوره NFL، حدود 45% از سهام بیرمنگام را خریداری کرد تا این تیم تاریخی فصل آینده در سطح سوم فوتبال انگلیس حضور داشته باشد. 

تام بریدی به عنوان سرمایه‌گذار در بیرمنگام شاهد نحوه اخراج جان یوستس بود حضور تام واگنر در ورزشگاه بیرمنگام 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!