Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@03:37:53 GMT

ماجرای اعتماد به نفس بالای ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۹۴۸

ماجرای اعتماد به نفس بالای ترامپ

رییس‌جمهوری آمریکا تهدید کرد، اقدام به استیضاح او می‌تواند به سقوط بازار سهام در این کشور منجر شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: اقتصاد در یکی از بهترین حالت‌های تاریخمان قرار دارد، نرخ بیکاری به پایین‌ترین حد در 50 سال گذشته رسیده و بازار سهام آماده رکوردزنی مجدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه نوشت: تمام چیزی که دیروز و بر اساس یک ماجرای ساختگی شنیدید، استیضاح بود. اگر می‌خواهید شاهد سقوط بازار سهام باشید، ترامپ را استیضاح کنید!

پیش‌تر، بازفید گزارش کرده بود که ترامپ به مایکل کوهن دستور داده بود درباره پیگیری شرکت ترامپ برای منعقد کردن قرارداد ساخت یک آسمان‌خراش مجلل در مرکز شهر مسکو به کنگره دروغ بگوید و امیدوار بوده که به این ترتیب در جریان کاندیداتوری و ریاست‌جمهوری روی این اقداماتش سرپوش بگذارد.

این گزارش همچنین به این موضوع اشاره دارد که دفتر رابرت مولر از اقدامات رییس جمهور بعد از دریافت اطلاعات برآمده از ایمیل‌های داخلی، متن پیام‌ها و مصاحبه‌های متعدد اطلاع حاصل کرده است.

این گزارش مجددا باعث بالاگرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره امکان استیضاح ترامپ و جسارت بیشتر دموکرات‌های کنگره برای تحقیقات درباره این ادعاها شده است.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: بسیاری از افراد می‌گویند رسانه جریان اصلی با توجه به نوع پوشش آن درباره من طی سه سال گذشته، در احیای اعتبار خود دوره سختی در پیش خواهد داشت که این امر در گزارش ننگین بازفید و البته پوشش ننگین‌تر آن مشهود است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ امریکا سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد

گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حاکیست دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز به ریاست نقی کریمی رییس شورا و با حضور اعضای شورا، حسین مهدی‌زاده شهردار همچنین اصحاب رسانه با موضوع رای گیری جهت استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه شهردار ارومیه به سوالات و انتقادهای اعضای شورای اسلامی پاسخ گفت، و سپس طرح استیضاح وی به رای گذاشته شد که پس از رای گیری، حسین مهدی‌زاده با ۷ رأی موافق و ۴ رأی مخالف شهردار ارومیه باقی‌ماند.

جلسه استیضاح شهردار ارومیه چهار ساعت طول کشید.

شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر عضو دارد که برای استیضاح شهردار لازم بود طبق قانون دو سوم اعضا شورای موافق استیضاح باشند تا شهردار برکنار شود، اما با توجه به وضع موجود استیضاح رای نیاورد و حسین مهدی‌زاده به عنوان شهردار در سمت خود ابقا شد.

چهارم اردیبهشت ماه امسال در جلسه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر ارومیه،  اعضا به طرح استیضاح شهردار مرکز استان آذربایجان‌غربی رای داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ماجرای ارتباط ساواک با پدر مهران غفوریان چیست؟/ عکس
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت