Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:38:55 GMT

زوج‌های مشهوری که ست می‌پوشند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۰۶۹

زوج‌های مشهوری که ست می‌پوشند

زوج‌ها معمولا پس از مدتی در کنار هم بودن، جدا از شخصیت، سبک لباس پوشیدن شان نیز شبیه بهم می‌شود. البته در این میان برخی از زوج‌ها هستند که سعی دارند لباس هایشان را با هم ست کنند تا در جمع بیشتر بدرخشند. این سبک لباس پوشیدن در میان زوج‌های مشهوز جهان نیز رواج دارد به طوری که برخی از آن‌ها در خیابان یا حتی روی فرش قرمز لباس‌هایی شبیه بهم به تن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دوست دارید با زوج‌های مشهور ست پوش آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ویکتوریا و دیوید بکهام



ویکتوریا بکهام در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین طراحان مد در جهان است. دیوید بکهام نیز چند سالی ست که به عنوان مدل در این عرصه فعالیت می‌کند و موفقیت‌های زیادی را از آن خود کرده است. نام این زوج همیشه در لیست خوش استایل‌ترین ستاره‌های جهان دیده می‌شود، از این رو تعجبی ندارد که آن‌ها را با لباس‌هایی ست در کنار هم ببینیم. یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها برای ست کردن، رنگ مشکی لباس است. این زوج محبوب نیز از این ترفند برای ست کردن لباس هایشان روی فرش قرمز و مراسم مختلف به مراتب استفاده می‌کنند.

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل



اگرچه جاستین تیمبرلیک با هیچ کدام از نامزد‌های قبلی اش لباس هایش را ست نمی‌کرد، اما قضیه او با همسرش جسیکا بیل فرق دارد. آن‌ها اکثر اوقات سعی می‌کنند که لباس هایشان را با هم ست کنند. به عنوان مثال هنگامی که می‌خواهند تیپ خیابانی بزنند، معمولا بوت، ژاکت و کلاه‌هایی یک شکل و یک رنگ به تن می‌کنند. این هماهنگی روی فرش قرمز نیز دیده می‌شود به طوری که نام این دو ستاره به عنوان ستاره‌های ست پوش در صنعت مد و فشن درخشیده است.

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون



استایل منحصر بفرد و کلاسیک کیت میدلتون زبانزد خاص و عام است، اما زمای که او در کنار همسرش، شاهزاده ویلیام قرار می‌گیرد، جذابیت اش دوبرابر می‌شود. این زوج سلطنتی همیشه لباس‌هایی ست می‌پوشند. البته نه تنها آنها، بلکه فرزندان شان را هم در این سبک لباس پوشیدن شریک می‌کنند. عکس‌های خانوادگی آن‌ها از نظر لباس‌هایی که ست می‌کنند، یکی از جذاب‌ترین آلبوم‌های عکس در میان خانواده‌های هالیوودی ست.

جان لجند و کریسی تیگن



کریسی تیگن، مدل معروف، الگوی بسیاری از زنان در لباس پوشیدن است. او حتی در دوران بارداری اش هم خوش تیپ و الهام بخش دیگران بود. همسر او، جان لجند، نیز یکی از خوش استایل‌ترین ستاره هاست. این دو ستاره زمانی که در کنار هم هستند، معمولا لباس هایشان را با هم ست می‌کنند. در این عکس، آن‌ها تیپ سفید و مشکی، با طرح راه راه را انتخاب کرده اند. آن‌ها حتی بر تن فرزندشان نیز لباس‌هایی به رنگ لباس‌های خودشان پوشانده اند. بدون شک می‌توان گفت که این خانواده یکی از خوش استایل‌ترین خانواده‌های هالیوودی به شمار می‌روند.

جنیفر آنیستون و جاستین ثرو



جنیفر آنیستون و جاستین ثرو جزو ستاره‌هایی هستند که استایل لباس پوشیدن خاص خود را دارند. آن‌ها زمانی که در کنار هم هستند، سعی می‌کنند که لباس‌های ست بپوشند. مهم نیست که آن‌ها در خیابان‌های نیویورک قدم می‌زنند یا فرش قرمز، این زوج هالیوودی برای انتخاب لباس هایشان و ست کردن آن‌ها با هم وقت و انرژی می‌گذارند. در این تصویر، آن‌ها تیپ مشکی را انتخاب کرده اند. البته آن‌ها تنها به ست رنگ لباس اکتفا نکردند و جنس لباس شان هم، جنیفر بلوزی چرم و جاستین شلواری چرم، با هم ست کرده اند.

کیم کارداشیان و کانیه وست



هم کیم کارداشیان و هم کانیه وست از مهره‌های تاثیرگذار در صنعت مد و فشن به حساب می‌آیند. آن‌ها نیز اکثر اوقات ست می‌پوشند. به عنوان مثال یک بار هر دوی آن‌ها سر تا پا سفید می‌پوشند و یک بار دیگر تیپی اسپورت و کتانی‌های یک جور به تن می‌کنند. آن‌ها حتی برای فرزندانشان هم لباسی ست با لباس‌های خودشان انتخاب می‌کنند. عکس‌های خانوادگی این زوج، به دلیل جذابیتی که در ست کردن لباس هایشان است، دیدنی ست.

جی جی حدید و زین مالک



سوپر مدل معروف، جی جی حدید و زین مالک نیز جزو ستاره‌هایی بودند که به ست پوشیدن علاقه زیادی داشتند. اخیرا عکسی از آن‌ها روی جلد مجله وگ منتشر شده که تبلیغی از لباس‌های بدون جنسیت و به رنگ‌های خنثی بود. اگر چه این دو ستاره هالیوودی خیلی از نظر اخلاقی با هم تفاهم ندارند و مدام قهر و آشتی می‌کنند، اما اینطور به نظر می‌رسد که در لباس پوشیدن سلیقه هایشان بهم نزدیک است.

جو جوناس و سوفی ترنر



جو جوناس و سوفی ترنر نه تنها شخصیت شبیه بهمی دارند، بلکه لباس‌هایی که می‌پوشند نیز شباهت زیادی با هم دارد. این زوج هالیوودی معمولا لباس هایشان را، از مدل لباس گرفته تا رنگ آن، با هم ست می‌کنند. اگر به عکس این دو نگاهی بیاندازید خواهید دید که هر دوی آن‌ها تیپی مشکی سفید زده اند. گویا این دو ستاره سلیقه بسیار شبیه بهمی دارند.   منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک ست لباس شیک پوشی ستاره های هالیوود زوج های هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی

هادی چوپان، قهرمان ایرانی پرورش اندام تصویری از خودش با لباس محلی بختیاری منتشر کرد.

چوپان که سابق قهرمانی در مستر المپیا را در کارنامه دارد، اخیرا توانست در ۲ مسابقه آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس هم عنوان قهرمانی را کسب کند.

دیگر خبرها