Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:59:00 GMT

محمد راستی سکاندار وزنه برداری استان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۱۵۲

محمد راستی سکاندار وزنه برداری استان شد

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  رئیس هیات وزنه برداری استان هرمزگان گفت : اقدامات چهارماهه اخیر ، تدوین برنامه کلان ورزش وزنه برداری در استان هرمزگان ، رایزنی در جهت انتخاب اعضای هیات رئیسه و امکان سنجی توسعه ظرفیت های این ورزش ، کمک به اعزام تیم های ورزشی به مسابقات ملی و بین المللی از جمله حمایت مالی 80 میلیون ریالی از اعزام تیم نوجوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور و کسب یک مدال طلا ، 3 نقره و  2 برنز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  می باشد .

راستی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت مالی 100 میلیون ریالی از اعزام تیم جوانان استان هرمزگان به رقابت های کشوری با کسب موفقیت یک مدال طلا و 2 نقره ، حمایت مالی 20 میلیون ریالی از اعزام بانوی جوان وزنه بردار هرمزگان به مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان و کسب 3 مدال برنز ، اعزام وزنه بردار جوان استان به مسابقات غرب آسیا و کسب 3 مدال طلا در این رقابت ها ، اعزام 3 داور به مسابقات و لیگ کشوری و اعزام داور بین المللی به مسابقات آسیایی مالزی ، اعزام وزنه برداران پیشکسوت به مسابقات آسیایی و اقیانوسیه مالزی و کسب 9 مدال طلا و ...  اشاره کرد .

این مقام مسئول گفت : گلنگ زنی سه سالن ورزشی در قطب های وزنه برداری استان  میناب ، رودان و بندرعباس را با کمک نمایندگان مردم در مجلس ، استاندار هرمزگان ، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان جهت افزایش  زیر ساخت های فیزیکی ورزش وزنه برداری در دستور کار خود دارد .

رئیس هیات وزنه برداری استان هرمزگان از دیگر برنامه های خود به خودکفا شدن از لحاظ مالی هیات با تاسیس تعاونی برای ورزشکاران ورزش وزنه برداری اشاره کرد .

وی مهمترین دغدغه ورزشکاران ورزش وزنه برداری را اشتغال عنوان کرد و ادامه داد : برای ایجاد اشتغال وزنه برداران تمهیداتی صورت گرفته است و رایزنی با پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس را در دستور کار داریم .

رئیس دومین هیات مدال آور پس از ووشو هرمزگان گفت : 21 مدال در رده های سنی  مختلف  و 6 مدال طلای بین المللی کسب کرده ایم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : اسپانسرهای قوی ورزشی باعث رشد ورزش وزنه برداری استان می شوند .

شایان ذکر است محمد راستی با 14 رای به مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات وزنه برداری استان هرمزگان انتخاب شد .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فدراسیون وزنه برداری مدیرکل ورزش و جوانان وزنه برداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد