Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: در گوشه و کنار این روزها انتقادهایی به مقوله هنر در کشور وجود دارد اما درواقع وضعیت هنر مطلوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمدعلی خسروی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد  در آیین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت استان سمنان گفت: در گوشه و کنار انتقادهایی به سمت هنر وارد می‌شود اما واقعیت، حکایت از وجود فضای مطلوب دارد چراکه امروز در موارد مختلفی شاهد وجود فضاهای مناسب شکوفایی هنری برای اقشار مختلف در کشور هستیم و نباید کفران نعمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تصور غالب این است که هنر در فضای آزاد رشد می‌کند، افزود: باید دانست که آزادی لازمه شکوفایی هنر محسوب می شود و هنر در فضایی رشد می‌کند که بتواند آزادانه ریشه بدواند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، بابیان اینکه برخی تنگ‌نظری‌ها باعث نابودی هنر می‌شود، تأکید داشت: هنر جوهره وجودی آدمی محسوب می‌شود که دارای اهمیت و بالندگی است.

انتهای پیام /  گ

حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد