Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد انتخاب سرمربی سرخ ها در پست هافبک دفاعی در بازی برابر سپیدرود، سیامک نعمتی باشد.

طرفداری - پرسپولیسی ها قبل از شروع رقابت های نیم فصل دوم خود، در یک بازی حساس باید در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف تیم پرطرفدار سپیدرود بروند. بازی که در آن، پرسپولیس ملی پوشان خود هم چون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و احمد نوراللهی را در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پرسپولیس این روزها در دوحه قطر و کمپ اسپایر، مشغول انجام بازی های تدارکاتی و تمریناتِ سخت و پرفشاری هستند تا هرچه بهتر خود را برای ادامه مسابقات لیگ، حذفی و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده سازند. پیش از شروع مسابقات لیگ، آن ها باید به مصاف تیم خوب شهر رشت، یعنی سپیدرود بروند. دیداری که پرسپولیس به علت مصدومیت، محرومیت و بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا، سه بازیکن خود به نام های محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی را در اختیار نخواهد داشت. این تیم به نوعی دچار بحران در پست هافبک دفاعی خود در یکی از مهم ترین بازی های خود در طول این فصل شده است.

در این دیدار کمال کامیابی نیا به علت محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی به او و سرمربی تیم اعلام شده، حضور نخواهد داشت و احمد نوراللهی هم با تیم ملی در جام ملت های آسیا به سر می برد. از طرف دیگر دو هافبک دفاعی دیگر تیم پرسپولیس یعنی محسن ربیع خواه و حسین ماهینی نیز دچار مصدومیت شده اند. بنابراین سرمربی سرخ ها، باید فکر اساسی برای حل این معضل پیش رو در بازی با سپیدرود داشته باشد. در همین راستا، برانکو در بازی تدارکاتی برابر الشحانیه قطر، از سیامک نعمتی برای دقایقی در این پست مهم و کلیدی استفاده نمود. سیامک در نیم فصل اول بازی های لیگ و آسیا با توجه به محرومیتی که پرسپولیس دچار آن شده بود، نقشی را بازی می کرد که ماهینی به آن معروف بود؛ آچار فرانسه. او از سوی برانکو بارها در پست هایی چون هافبک راست، دفاع راست، مهاجم سایه و هافبک هجومی به کار گرفته شده است.

نمایش قابل قبول سیامک نعمتی در پست جدید خود در بازی برابر الشحانیه، احتمال حضور او در پست هافبک دفاعی را به نوعی محتمل می سازد. باید به نظاره نشست و دید که آیا نعمتی در این پست نیز به مانند سایر پست هایی که در پرسپولیس به میدان رفته، درخشان ظاهر خواهد شد یا خیر؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بحران در کاتالان
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم